Frk. Himmelblå skriver:
...Øh...
Hvorfor skulle det være ulovligt??? Det forstår jeg virkelig ikke. Hvis begge parter er myndige, bør det da ikke være op til staten at regulere.. Og straffeloven omkring voldtægt vil jo være gældende...
Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår, hvorfor det vil være nødvendigt at have en lov, der forbyder det. Og det samme angående søskende.
Fordi man som far eller mor, har forskruet sit barn på et helt abnormt niveau hvis det barn synes det er i orden at gå i seng med sin forældre... Den form for manipulation er jo langt fra hvad vi vil kalde normalt... Det er fint man opdrager sine børn, men man bør/skal ikke opdrage dem til at finde sin forældre seksuelt tiltrækkende..
Det er i min verden fuldstændig langt ude at synes det er i orden at børn må gå i seng med deres forældre, så længe de er myndige?? Der er jo gået et eller andet galt i den opdragelse, i mine øjne...
Det skal være ulovligt, fordi, det skal ikke være "nemt" for en forskruet forældre at sige "HAha, NU kan jeg gøre som jeg vil med mit barn" For jo, dem vil der være, dem der ikke gør det er fordi de er bange for at blive taget i det, men hvis de får løse tøjler, så går der jo ragnerok i den....
Anmeld