Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg måtte lige læse spørgsmålet igen da jeg kom forbi denne Chokerende afstemning.
Er det bare mig der synes at det er kvalmende at 62% ud af næsten 40.000 synes det skal være lovligt at have sex med sine myndige børn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Milla-Victoria's mor skriver: Jeg måtte lige læse spørgsmålet igen da jeg kom forbi denne Chokerende afstemning. Er det bare mig der synes at det er kvalmende at 62% ud af næsten 40.000 synes det skal være lovligt at have sex med sine myndige børn
FØJ DA!!!!!
eww bare tanken om at have sex med sit barn eller ens far eller bror havde sex med en..NEJ tak (mangler hermed min bræksmiley)
Der er bare noget hel hel hel galt!
fy for satan
Jeg er såååå enig med jer.
Det kan jo bare ikke passe.
Jeg har tilladt at man kan svare anonymt. Kunne virkeligt godt tænke mig at høre fra dem der kunne stemme ja til dette!? Forstår ikke helt.... HVORFOR?
Det er jo incest....
Der må være en fejl i den afstemning. Jeg kan ikke forestille mig at folk synes sådan
WTF!! WHAT THE FUCK!!!??? Whaaaaat??!?!?
Ejmen ikke engang alverdenens smileyer kan sige det jeg sidder og råber af skærmen lige nu!!
Helt ærligt!! Hvad fanden tænker de folk dog på!!??! Jeg er så forarget lige nu!
Føj! Ja, jeg tror også der er en fejl i den afstemning... Aaaarmen tænk sig at have sex med ens bror eller far euuuuuuw
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128