Chokerende afstemning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.953 visninger
59 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2012

Mutti2

Jeg måtte lige læse spørgsmålet igen da jeg kom forbi denne Chokerende afstemning. 

Er det bare mig der synes at det er kvalmende at 62% ud af næsten 40.000 synes det skal være lovligt at have sex med sine myndige børn 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Chili

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg måtte lige læse spørgsmålet igen da jeg kom forbi denne Chokerende afstemning. 

Er det bare mig der synes at det er kvalmende at 62% ud af næsten 40.000 synes det skal være lovligt at have sex med sine myndige børn 

Det er kvalmende ja!

Anmeld

6. november 2012

MaleneJensen

FØJ DA!!!!!

Anmeld

6. november 2012

jydeinden

eww bare tanken om at have sex med sit barn eller ens far eller bror havde sex med en..NEJ tak (mangler hermed min bræksmiley)

Anmeld

6. november 2012

christina92

Der er bare noget hel hel hel galt!  

fy for satan

Anmeld

6. november 2012

Mutti2

Jeg er såååå enig med jer. 

Det kan jo bare ikke passe. 

Jeg har tilladt at man kan svare anonymt. Kunne virkeligt godt tænke mig at høre fra dem der kunne stemme ja til dette!? Forstår ikke helt.... HVORFOR? 

Det er jo incest.... 

Anmeld

6. november 2012

aarhusmor

Der må være en fejl i den afstemning. Jeg kan ikke forestille mig at folk synes sådan

Anmeld

6. november 2012

Muhmi

WTF!! WHAT THE FUCK!!!??? Whaaaaat??!?!?

Ejmen ikke engang alverdenens smileyer kan sige det jeg sidder og råber af skærmen lige nu!!

Helt ærligt!! Hvad fanden tænker de folk dog på!!??! Jeg er så forarget lige nu!  

Anmeld

6. november 2012

wamse

Jeg kan slet ikke forstå, at man stemmer ja til det

Det kan sgu da ikke passe, og tænker at der må være noget galt i afstemningen

Anmeld

6. november 2012

Clisolka

Føj! Ja, jeg tror også der er en fejl i den afstemning... Aaaarmen tænk sig at have sex med ens bror eller far euuuuuuw 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.