I min verden hedder det incest uanset alder, når far og datter, mor og søn eller andre inden for familien har sex med hinanden! Myndige eller ej! Jeg forstår GODT at det er forbudt! Præcis, som det er forbudt for professionelle at have sex med deres patienter/klienter osv. Der er nemlig en stor risiko for, at den ældste (eksempelvis forældrene) indirekte og uset kan presse den yngre person til det. Det kan godt være, at nogle meget få frivilligt vil have sex med deres forældre, men jeg tror dog ikke på at disse få har haft en normal, kærlig og tryg opvækst, og jeg tror dermed kan man tale om, hvorvidt det så er det frie valg, der spiller ind, når alt kommer til alt. Hende den 16-årige pige i bornholmersagen sagde også, at hun selv ville have sex med sine forældre, hvilket hun sandsynligvis også ville have sagt, hvis misbruget af hende og søsteren var kommet frem, når un var blevet myndig. Dette udtaler hun dog på baggrund af et årelangt seksuelt misbrug fra begge forældres side!
INGEN børn med en god opvækst og normale forældre ønsker at have sex med sine forælde, og INGEN normale, raske forældre ønsker at have sex med deres børn!
BASTA 
Anmeld