argh hvor jeg hader den nar!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

læste lige du ville søge om ændring af samvær - husk der er kommet nye regler fra 1 oktober 2012 som ændre lidt i tingene, du kan se dem på nettet ( kan selvfølgelig ikke finde linket lige nu )

rigtig god tur eller hvordan man siger det bedst...

nå hvad er det for regler? Ved du hvad de omhandler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

TNBC

Anonym skriver:

fordi hvis jeg modsætter mig så ender vi her hvor vi ikke kan tale sammen..

Hun må ikke have mobil med hjem til ham

Så må han blive voksen og se på barnets krav ellers må du få faste regler, så der slet ikke bliver byttet weekender. Snak med nogen.

Hvorfor (undskyld sproget) fanden må hun ikke have mobil hos ham?
Er han bange for noget?

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så må han blive voksen og se på barnets krav ellers må du få faste regler, så der slet ikke bliver byttet weekender. Snak med nogen.

Hvorfor (undskyld sproget) fanden må hun ikke have mobil hos ham?
Er han bange for noget?

jeg tror ikke han vil have at han kan ringe til mig når han får skæld ud og brokke sig til mig hvis du forstår..

Anmeld

5. november 2012

TNBC

Anonym skriver:

jeg tror ikke han vil have at han kan ringe til mig når han får skæld ud og brokke sig til mig hvis du forstår..

Forstår godt.
Jeg synes du skal finde en måde, så dit barn kan have mobil med til far. Fordi du gerne ville kunne komme i kontakt med dit barn eller dit barn skal kunne komme i kontakt med dig

Anmeld

5. november 2012

Lullaby

Yurie skriver:

Lige for at køre over i en anden bane.
Hvorfor må han ikke have hende til den 24 om formiddagen? Det ville da være bedre end at hun kommer hjem kl 22 om aftenen. Ja jeg ved godt at i skal lavd konfekt og sådan noget, men det behøver man da ikke lige lave den 24. Vær lidt large og så behøver han ikke at være en nar.
Du siger at du kunne have barnet fordi du har fri. Ja men som at han ikke må have barnet nogle ekstra timer i din weekend, mener han sikkert heller ikke at du skal have barnet i hans tid..
Det er bare en tanke, ikke for at træde dig over tæerne. Men husk på hvad du gør mod ham, gør han mod dig.

Enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.