Anonym skriver:
han kan ikke hanve barnet til d 24 da barnet er længe om at omstille sig og derfor ikek skal bruge juleaftensdag på at være frustreret. Samtidig har faren problemer med at få sine børn i seng i ordentlig tid og sidst han havde vores barn til d 24 om morgenen var barnet færst kommet i seng kl. 1 om natten og var selvfølgelig dødens træt d 24.
Det handler ikke om at v skal lave konfekt osv, men det handler om vi har nogle juletraditioner og i denne by er der gudstjeneste kl. 10 og det er fast tradition og der vil jeg gerne have barnet med. Samtidig vil jeg sikre mig at barnet får en nogenunde nattesøvn - kl. 22 er rimeligt - da barnet er 9 år og ofte først kommer i seng kl 21 i weekenderne.
Han har ofte barnet i mine weekender, hvis de skal noget - som skrevet længere oppe så ændrer jeg tit planer i vores familie for at barnet kan deltage sammen med sin far i aktiviteter der er i deres familie også selvom det falder i min weekend. HVis barnet er sygt under samvær med sin far får han ekstra dage osv,.
Hvorfor skal du lave om i dine planer bare fordi at de skal noget?
Det skal da ikke få udover dine weekender hele tiden?
Og så er det da klart barnet har svært ved det, hvis det ikke ved hvem det er hos i weekenden. Barnet behøver jo ikkd være med til alt farens familie laver.
I har hver jeres weekend og hold jer til det, og byt kun rundt hvis der virkelig er behov for det, ikke fordi farmor har inviteret til boller og kakao, det kan de gøre næste weekend.
Børn har brug for trygge rammer og ikke blive "smidt" rundt mellem forældre.
Det med at barnet er hos farmor ser jeg ikkd noget galt i, at du ikke kan snakke med dem er en anden sag.
Overvejet at barnet skulle have en mobil, så du altid kan ringe?
Anmeld