argh hvor jeg hader den nar!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Ifølge sfv må barnet være alle steder også selvom man ikke selv har nummeret på det. faren må sidde på togstationen i 48 timer, uden at der sker noget - bare barnet ikke lider fysisk last

Der er aldrig regler uden undtagelser og jeg accepterede det ikke og modarbejder far dig så må I få hjælp til at samarbejde for det skal ikke gå udover barnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Lige for at køre over i en anden bane.
Hvorfor må han ikke have hende til den 24 om formiddagen? Det ville da være bedre end at hun kommer hjem kl 22 om aftenen. Ja jeg ved godt at i skal lavd konfekt og sådan noget, men det behøver man da ikke lige lave den 24. Vær lidt large og så behøver han ikke at være en nar.
Du siger at du kunne have barnet fordi du har fri. Ja men som at han ikke må have barnet nogle ekstra timer i din weekend, mener han sikkert heller ikke at du skal have barnet i hans tid..
Det er bare en tanke, ikke for at træde dig over tæerne. Men husk på hvad du gør mod ham, gør han mod dig.

han kan ikke hanve barnet til d 24 da barnet er længe om at omstille sig og derfor ikek skal bruge juleaftensdag på at være frustreret. Samtidig har faren problemer med at få sine børn i seng i ordentlig tid og sidst han havde vores barn til d 24 om morgenen var barnet færst kommet i seng kl. 1 om natten og var selvfølgelig dødens træt d 24.

Det handler ikke om at v skal lave konfekt osv, men det handler om vi har nogle juletraditioner og i denne by er der gudstjeneste kl. 10 og det er fast tradition og der vil jeg gerne have barnet med. Samtidig vil jeg sikre mig at barnet får en nogenunde nattesøvn - kl. 22 er rimeligt - da barnet er 9 år og ofte først kommer i seng kl 21 i weekenderne.

Han har ofte barnet i mine weekender, hvis de skal noget - som skrevet længere oppe så ændrer jeg tit planer i vores familie for at barnet kan deltage sammen med sin far i aktiviteter der er i deres familie også selvom det falder i min weekend. HVis barnet er sygt under samvær med sin far får han ekstra dage osv,.

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

Der er aldrig regler uden undtagelser og jeg accepterede det ikke og modarbejder far dig så må I få hjælp til at samarbejde for det skal ikke gå udover barnet.

Anmeld

5. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

læste lige du ville søge om ændring af samvær - husk der er kommet nye regler fra 1 oktober 2012 som ændre lidt i tingene, du kan se dem på nettet ( kan selvfølgelig ikke finde linket lige nu )

rigtig god tur eller hvordan man siger det bedst...

Anmeld

5. november 2012

Nessie

Yurie skriver:

Lige for at køre over i en anden bane.
Hvorfor må han ikke have hende til den 24 om formiddagen? Det ville da være bedre end at hun kommer hjem kl 22 om aftenen. Ja jeg ved godt at i skal lavd konfekt og sådan noget, men det behøver man da ikke lige lave den 24. Vær lidt large og så behøver han ikke at være en nar.
Du siger at du kunne have barnet fordi du har fri. Ja men som at han ikke må have barnet nogle ekstra timer i din weekend, mener han sikkert heller ikke at du skal have barnet i hans tid..
Det er bare en tanke, ikke for at træde dig over tæerne. Men husk på hvad du gør mod ham, gør han mod dig.

Det tænkte jeg også.

HVis barnet kommer hjem omkring middagstid d. 24., så er der jo stadig tid til at nå det hele.

Og man kan jo lave en hyggedag inden, hvor man laver konfekt og de mere praktiske ting.

Når man har skilsmissebørn i familien, så bliver tingene altså gjort lidt anderledes nogle gange, men det er jo stadig hyggen og samværet der er det vigtige

Anmeld

5. november 2012

klmf

Jeg kan slet ikke forstå, at det er 'lovligt' at ens barn må passes af en, man ikke har telefonnummeret på. Så kan samværsforælderen i realiteten droppe barnet af hvor som helst og man ville ikke ane, hvor det er? Det lyder meget forkert i mine ører

Kan godt forstå du vil en tur i SFV igen, det lyder da som om der er meget dårligt samarbejde fra farens side af, hvis det kun er dig der må give dig hele tiden.

Øv, håber det hele løser sig for jer og at I kan komme overens med juleplanlægningen

Anmeld

5. november 2012

TNBC

Anonym skriver:

han kan ikke hanve barnet til d 24 da barnet er længe om at omstille sig og derfor ikek skal bruge juleaftensdag på at være frustreret. Samtidig har faren problemer med at få sine børn i seng i ordentlig tid og sidst han havde vores barn til d 24 om morgenen var barnet færst kommet i seng kl. 1 om natten og var selvfølgelig dødens træt d 24.

Det handler ikke om at v skal lave konfekt osv, men det handler om vi har nogle juletraditioner og i denne by er der gudstjeneste kl. 10 og det er fast tradition og der vil jeg gerne have barnet med. Samtidig vil jeg sikre mig at barnet får en nogenunde nattesøvn - kl. 22 er rimeligt - da barnet er 9 år og ofte først kommer i seng kl 21 i weekenderne.

Han har ofte barnet i mine weekender, hvis de skal noget - som skrevet længere oppe så ændrer jeg tit planer i vores familie for at barnet kan deltage sammen med sin far i aktiviteter der er i deres familie også selvom det falder i min weekend. HVis barnet er sygt under samvær med sin far får han ekstra dage osv,.

Hvorfor skal du lave om i dine planer bare fordi at de skal noget?
Det skal da ikke få udover dine weekender hele tiden?
Og så er det da klart barnet har svært ved det, hvis det ikke ved hvem det er hos i weekenden. Barnet behøver jo ikkd være med til alt farens familie laver.
I har hver jeres weekend og hold jer til det, og byt kun rundt hvis der virkelig er behov for det, ikke fordi farmor har inviteret til boller og kakao, det kan de gøre næste weekend.
Børn har brug for trygge rammer og ikke blive "smidt" rundt mellem forældre.
Det med at barnet er hos farmor ser jeg ikkd noget galt i, at du ikke kan snakke med dem er en anden sag.
Overvejet at barnet skulle have en mobil, så du altid kan ringe?

Anmeld

5. november 2012

TaAsJu

Anonym skriver:

Mit barns far.... Han gør ALT for at modarbejde mig!!!

Som i går hvor hans kriver hun er syg så hun vil komme hos hans mor (jeg har fri, og ville sagtens kunne tage hende) Jeg skriver tilbage at hun lige skal ringe til mig her til morgen fordi jeg skal tale med hende omkring skolen og at det er vigtigt!

Jeg ringer til ham kl. 7 - intet svar - skriver en sms kvart over 7 og får svaret tilbage at hun er afleveret hos hans mor. Jeg skriver tilbage at jeg jo skulle tale med hende og om han måske kan bede hans mor ringe til mig, da jeg ikke har hendes nummer. Men NÆH nej, så skal jeg fortælle ham hvad jeg skal tale med hende om og så vil han bringe det videre. No fucking way!

Jeg er tosset!!!!!!!

Hvis hendes adresse står ved dig og du er bopæls forældrene har du ALTID KRAV på og vide h og dit barn er og du kan komme i kontakt med hende.. Modsætter han sig det kan han meldes til politiet Og det samme med hans mor!! han har udleveret hende til en du ikke har givet lov til.. Jeg ved det for vi har vært i en ligende situation!! Håber det hele løser sig i alt fald for jeres barns skyld.. Og han er da lidt af en  nar!!!

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvorfor skal du lave om i dine planer bare fordi at de skal noget?
Det skal da ikke få udover dine weekender hele tiden?
Og så er det da klart barnet har svært ved det, hvis det ikke ved hvem det er hos i weekenden. Barnet behøver jo ikkd være med til alt farens familie laver.
I har hver jeres weekend og hold jer til det, og byt kun rundt hvis der virkelig er behov for det, ikke fordi farmor har inviteret til boller og kakao, det kan de gøre næste weekend.
Børn har brug for trygge rammer og ikke blive "smidt" rundt mellem forældre.
Det med at barnet er hos farmor ser jeg ikkd noget galt i, at du ikke kan snakke med dem er en anden sag.
Overvejet at barnet skulle have en mobil, så du altid kan ringe?

fordi hvis jeg modsætter mig så ender vi her hvor vi ikke kan tale sammen..

Hun må ikke have mobil med hjem til ham

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det tænkte jeg også.

HVis barnet kommer hjem omkring middagstid d. 24., så er der jo stadig tid til at nå det hele.

Og man kan jo lave en hyggedag inden, hvor man laver konfekt og de mere praktiske ting.

Når man har skilsmissebørn i familien, så bliver tingene altså gjort lidt anderledes nogle gange, men det er jo stadig hyggen og samværet der er det vigtige

se evt min begrundelse ovenfor.. Der er en saglig grund til at det ikke passer vores barn at blive aflevere dagen hvor juleaftens kal forestå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.