Gardenia skriver:
For mig lyder det der helt ærligt mest som om I to skal på noget forældrekursus. Ikke for at lære at være forældre overfor jeres barn, men for at blive så modne at I ikke bagtaler hinanden på FB, farer i flint over detaljer og modarbejder hinanden.
Du kan have ret i, at vi godt kunne bruge noget børnesagkyndig rådgivning, men jeg bliver lidt stødt over at du skriver "detaljer" for det er bestemt ikke en detajle at vores barn bliver forbudt at ringe hjem, at jeg ikke kan få kontakt når der er møde på skolen og jeg derfor har brug for lidt svar på de problemer der er opstået og ej heller detaljer at vores barn ikke trives i skolen grundet manglende søvn, er uoplagt og uforberedt.
Men ja, vi snakker i perioder ikke særlig godt sammen, og det er altid i perioder hvor én af os føler sig modarbejdet og ikke kan se fornuften i at den anden forælder argumenterer som h*n gør. Som f.eks. i dette tilfælde hvor han ikke kan forstå mine argumenter for afholdelsen af julen og der med slet ikke vil høre tale om at vores barn skal kunne komme i kontakt med os herhjemme.
Anmeld