argh hvor jeg hader den nar!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2012

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Selvfølgelig er det træls, men hvorfor kan du ikke bare lade det gå gennem ham - nogle kampe skal man tage, andre skal man lade ligge. Hvis det er noget med skolen er det nok vigtigere for jeres barn det bliver løst, fremfor at du skal være stædig. Selvom jeg godt kan forstå dig.

Fordi han før har hængt os ud på facebook. Og fordi jeg ikke har tiltro til ham.

Samtidig fordi han er på arbejde og først vil kunne tale med barnet herefter og mødet er som sagt kl. 12.30

Fordi han ikke engagerer sig i barnet osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

at hade er at elske - bare vist med kærlighedens grimme ansigt...

Jeg forstår at du er rasende og frustreret over den situation du står i , men hvis der er så stort modarbejde må du kontakte en børnesagkyndig, mødrehjælpen eller SF og høre hvordan tingene skal være.

Jeg ville aldrig accetere mit barn var et sted jeg ikke havde nummeret på! Aldrig! og det uanset om jeg som nu er enlig eller jeg ikke havde forladt mit barns far.. Det vil aldrig ske for det er helt forkert for mig så forstår virkelig godt at du er rasende!!!

Ifølge sfv må barnet være alle steder også selvom man ikke selv har nummeret på det. faren må sidde på togstationen i 48 timer, uden at der sker noget - bare barnet ikke lider fysisk last

Anmeld

5. november 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Fordi han før har hængt os ud på facebook. Og fordi jeg ikke har tiltro til ham.

Samtidig fordi han er på arbejde og først vil kunne tale med barnet herefter og mødet er som sagt kl. 12.30

Fordi han ikke engagerer sig i barnet osv.

For mig lyder det der helt ærligt mest som om I to skal på noget forældrekursus. Ikke for at lære at være forældre overfor jeres barn, men for at blive så modne at I ikke bagtaler hinanden på FB, farer i flint over detaljer og modarbejder hinanden.

Anmeld

5. november 2012

Mille83

Anonym skriver:

Ifølge sfv må barnet være alle steder også selvom man ikke selv har nummeret på det. faren må sidde på togstationen i 48 timer, uden at der sker noget - bare barnet ikke lider fysisk last

Hej 

Det er ikke helt rigtigt, såfremt det er faderen der har samvær er det HAM jeres barn har samvær med og ikke farmor. 

Bare lige til info. 

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Hej 

Det er ikke helt rigtigt, såfremt det er faderen der har samvær er det HAM jeres barn har samvær med og ikke farmor. 

Bare lige til info. 

Det var ike hvad vi fik af vide i sfv - men sidst vi var der var i 2007 så det kan selvfølgelig været ændret.

´Jeg vil i hvert fald ansøge om reducering af samvær nu og håbe på at få medhold, sådan at vores barn kan komme til at trives, få lavet lektier osv.

Anmeld

5. november 2012

Mille83

Anonym skriver:

Det var ike hvad vi fik af vide i sfv - men sidst vi var der var i 2007 så det kan selvfølgelig været ændret.

´Jeg vil i hvert fald ansøge om reducering af samvær nu og håbe på at få medhold, sådan at vores barn kan komme til at trives, få lavet lektier osv.

Okay 

Jeg kender en som havde en sag omkring dette for halvanden uge siden. 

Så hvis du ringer derind nu vil du højst sandsynlig få et andet svar. 

Hvis du har bopæl og der er samvær hos far, er det FAR der er lavet samvær med, ikke farmor, farfar, bedste, onkel el. andre .KUN far. 

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Gardenia skriver:

For mig lyder det der helt ærligt mest som om I to skal på noget forældrekursus. Ikke for at lære at være forældre overfor jeres barn, men for at blive så modne at I ikke bagtaler hinanden på FB, farer i flint over detaljer og modarbejder hinanden.

Du kan have ret i, at vi godt kunne bruge noget børnesagkyndig rådgivning, men jeg bliver lidt stødt over at du skriver "detaljer" for det er bestemt ikke en detajle at vores barn bliver forbudt at ringe hjem, at jeg ikke kan få kontakt når der er møde på skolen og jeg derfor har brug for lidt svar på de problemer der er opstået og ej heller detaljer at vores barn ikke trives i skolen grundet manglende søvn, er uoplagt og uforberedt.

Men ja, vi snakker i perioder ikke særlig godt sammen, og det er altid i perioder hvor én af os føler sig modarbejdet og ikke kan se fornuften i at den anden forælder argumenterer som h*n gør. Som f.eks. i dette tilfælde hvor han ikke kan forstå mine argumenter for afholdelsen af julen og der med slet ikke vil høre tale om at vores barn skal kunne komme i kontakt med os herhjemme.

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Okay 

Jeg kender en som havde en sag omkring dette for halvanden uge siden. 

Så hvis du ringer derind nu vil du højst sandsynlig få et andet svar. 

Hvis du har bopæl og der er samvær hos far, er det FAR der er lavet samvær med, ikke farmor, farfar, bedste, onkel el. andre .KUN far. 

okay det er jeg glad for at høre. Jeg er i gang med at udfatte et brev til SFV med reducering af samvær og det kan her blive en smule nyttigt, måske.

Anmeld

5. november 2012

Mille83

Anonym skriver:

okay det er jeg glad for at høre. Jeg er i gang med at udfatte et brev til SFV med reducering af samvær og det kan her blive en smule nyttigt, måske.

Ja hvis det er noget han gør ofte. 

Dog skal du også huske på at farmor nok godt kan bruges hvis du er syg? Og igen hvis jeres barn er syg og i begge skal arbejde. 

Bare for lige at slå kold vand i blodet, jeg er bestemt fortaler for at børn skal være tætte med deres bedsteforældre, derfor skal man også tænke sig om inden man "blander" sig for meget i hvad de laver når far har samvær.....Men skal reglerne følges, er det ham der har samvær og ikke andre. 

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Ja hvis det er noget han gør ofte. 

Dog skal du også huske på at farmor nok godt kan bruges hvis du er syg? Og igen hvis jeres barn er syg og i begge skal arbejde. 

Bare for lige at slå kold vand i blodet, jeg er bestemt fortaler for at børn skal være tætte med deres bedsteforældre, derfor skal man også tænke sig om inden man "blander" sig for meget i hvad de laver når far har samvær.....Men skal reglerne følges, er det ham der har samvær og ikke andre. 

ork jeg synes det er fint at farmor er inde i billedet, men faren holder på at han skal have vores barn i hevrdagene på trods af at det altid er farmor der henter og at de ofte sover hos farmor i disse dage fordi faren selv arbejder, så giver det for mig ingen mening da vores barn ikke profiterer over det lange samvær (4 nætter)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.