argh hvor jeg hader den nar!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.715 visninger
44 svar
0 synes godt om
5. november 2012

Anonym trådstarter

Mit barns far.... Han gør ALT for at modarbejde mig!!!

Som i går hvor hans kriver hun er syg så hun vil komme hos hans mor (jeg har fri, og ville sagtens kunne tage hende) Jeg skriver tilbage at hun lige skal ringe til mig her til morgen fordi jeg skal tale med hende omkring skolen og at det er vigtigt!

Jeg ringer til ham kl. 7 - intet svar - skriver en sms kvart over 7 og får svaret tilbage at hun er afleveret hos hans mor. Jeg skriver tilbage at jeg jo skulle tale med hende og om han måske kan bede hans mor ringe til mig, da jeg ikke har hendes nummer. Men NÆH nej, så skal jeg fortælle ham hvad jeg skal tale med hende om og så vil han bringe det videre. No fucking way!

Jeg er tosset!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Som i går hvor hans kriver hun er syg så hun vil komme hos hans mor (jeg har fri, og ville sagtens kunne tage hende) Jeg skriver tilbage at hun lige skal ringe til mig her til morgen fordi jeg skal tale med hende omkring skolen og at det er vigtigt!

Jeg ringer til ham kl. 7 - intet svar - skriver en sms kvart over 7 og får svaret tilbage at hun er afleveret hos hans mor. Jeg skriver tilbage at jeg jo skulle tale med hende og om han måske kan bede hans mor ringe til mig, da jeg ikke har hendes nummer. Men NÆH nej, så skal jeg fortælle ham hvad jeg skal tale med hende om og så vil han bringe det videre. No fucking way!

Jeg er tosset!!!!!!!

Kan du ikke finde hendes nummer på nettet?

sikke et fjols!

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

MKuhr skriver:

sikke et fjols!

nej hun har hemmeligt nummer....

Det kan simpelthen ikke være rigtigt at tingene skal være sådan her! Det er udelukkende kun fordi jeg har modsat mig hans juleønske vedr samvær i år. Han ønsker samvær d 23-24 om formiddagen og jeg vil have vores barn hjemme natten til d 24 da vi skal holde julen i år, skal i kirke, lave konfekt osv. Og fordi det er min weekend op til julen. Jeg har dog alligevel foreslået at han kan have samvær d 23 til kl. 22 om aftenen, men dette vil han ikke accepterer og nu går det ud over vores barn.

Anmeld

5. november 2012

Kofoed.

MKuhr skriver:

sikke et fjols!

tænkte det samme. Hendes navn og by eller hele adressen, så finder man nemt folk.

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

tænkte det samme. Hendes navn og by eller hele adressen, så finder man nemt folk.

hun har hemmeligt nummer

Anmeld

5. november 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

hun har hemmeligt nummer

Kender du hendes adresse?

Anmeld

5. november 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Kender du hendes adresse?

Ja det gør jeg. Men vil ikke tage derhen, det er for anmasende og kan sætte vores barn i en grim situation for jeg tror sgu ærligt talt ikke farmor vil lade mig få kontakt.

Farmor er jo også sur på mig fordi jeg modsætter mig farens ønske om samvær i julen,

Anmeld

5. november 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Ja det gør jeg. Men vil ikke tage derhen, det er for anmasende og kan sætte vores barn i en grim situation for jeg tror sgu ærligt talt ikke farmor vil lade mig få kontakt.

Farmor er jo også sur på mig fordi jeg modsætter mig farens ønske om samvær i julen,

Ih altså, ja, jeg ville nok prøve alligevel.

Men det jeg mente var, om hendes nummer måske stod i telefonbogen, de har tit flere numre.

Anmeld

5. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg er tosset!!!!!!!

at hade er at elske - bare vist med kærlighedens grimme ansigt...

Jeg forstår at du er rasende og frustreret over den situation du står i , men hvis der er så stort modarbejde må du kontakte en børnesagkyndig, mødrehjælpen eller SF og høre hvordan tingene skal være.

Jeg ville aldrig accetere mit barn var et sted jeg ikke havde nummeret på! Aldrig! og det uanset om jeg som nu er enlig eller jeg ikke havde forladt mit barns far.. Det vil aldrig ske for det er helt forkert for mig så forstår virkelig godt at du er rasende!!!

Anmeld

5. november 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Jeg er tosset!!!!!!!

Selvfølgelig er det træls, men hvorfor kan du ikke bare lade det gå gennem ham - nogle kampe skal man tage, andre skal man lade ligge. Hvis det er noget med skolen er det nok vigtigere for jeres barn det bliver løst, fremfor at du skal være stædig. Selvom jeg godt kan forstå dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.