Hvad kan jeg gør for at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

Nadia&Daniel

Leneur skriver:

Jeg har en helt ny flyverdragt. Størrelse 2-3 år. Godt nok til en dreng men købt til min datter som ekstra men AALT for stor til hende i sort og blå. Hun bruger str 92, så ved ikke om det er noget. Det er ikke et mærke jeg kender men synes faktisk den er pæn.
Er selv alenemor og kan til tider sidde lidt hårdt i det men en flyvedragt der bare skulle hænge til næste år, vil jeg gerne donere.

Hvor fantastisk - skriver lige til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Nadia&Daniel

Moma skriver:

Hvad str. bruger pigen i støvler? Jeg har måske stadig et par ecco støvler fra sidste år, der sagtens kan bruges - er ikke slidte.

Kan ikke huske størrelsen på dem - og kan ikke huske, om jeg har dem endnu. Men vil gerne tjekke, når jeg kommer hjem. De skal selvfølgelig ikke koste noget.

En herinde fra, har været så fantatisk at give et par vinterstøvler i str. 24 (og det er lige den størrelse hun bruger)..  

Anmeld

31. oktober 2012

Klumpe-dumpe

Hvilke str i fodtøj bruger pigen?

Anmeld

31. oktober 2012

Nadia&Daniel

FamilenStorm skriver:

Hvis du kommer til fyn eller vi kan finde ud af noget porto, kan jeg evt også hjælpe med over tøj og andet til pigen...

Min mor har sin egen nødhjælp hvor folk har doneret tøj, legetøj mv, til netop sådan nogle som din veninde, mennesker der lige pludselig står i en økonomisk trængt situation...

Jeg skal op til min mor, enten i denne weekend eller næste, hun bor i Grenå, så kan jeg tage det med til fyn, så skal vi bare have fundet en måde at få det over til jer på.. Kan evt tage det med til sorø i uge 48, men ved ikke om det kan vente så længe?

Men skriv hvad hun mangler, så får jeg min mor til at finde noget frem til hende hvis det har interesse...

Og ellers er der en masse julehjælpsgrupper på fb, hvor jeg helt bestemt synes hun/du skal søge...

Tak for din søde besked her i tråden  Har allerede skrevet en et par stykker, som har nogle super fine ting at donerer (stave), men har dig (og din mor) i tankerne

Anmeld

31. oktober 2012

Nadia&Daniel

Ariel skriver:

Hvilke str i fodtøj bruger pigen?

Hun bruger str. 24  har fået et par fine vinterstøvler til hende af en sød baby.dk'er

Anmeld

31. oktober 2012

tarkoflen

Nadia&Daniel skriver:

Tak for dit gode svar Skal være sammen med hende i eftermiddag, så vil jeg vise hende de forskellige ting

Det var da så lidt

Jeg håber hun kan komme på ret køl igen! Det må være helt utrolig hårdt at at stå i sådan en situation og heller ikke sjovt for jer omkring hende!

Det er godt med gode veninder!

Anmeld

31. oktober 2012

FamilenStorm

Nadia&Daniel skriver:

Tak for din søde besked her i tråden  Har allerede skrevet en et par stykker, som har nogle super fine ting at donerer (stave), men har dig (og din mor) i tankerne

Du skal i hvertfald være velkommen til at skrive hvis hun kommer til at mangle noget... Min mor har stort set alt efterhånden, da der heldigvis findes rigtig mange gavmilde mennesker der gerne vil hjælpe

Anmeld

31. oktober 2012

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Det var da så lidt

Jeg håber hun kan komme på ret køl igen! Det må være helt utrolig hårdt at at stå i sådan en situation og heller ikke sjovt for jer omkring hende!

Det er godt med gode veninder!

Hun er en fantastisk veninde jeg har fået igennem min mødregruppe.. Vil gør så meget for hende, og ved hun også er der for mig

TAK FOR AL JERES HJÆLP

Anmeld

31. oktober 2012

tarkoflen

Nadia&Daniel skriver:

Hun er en fantastisk veninde jeg har fået igennem min mødregruppe.. Vil gør så meget for hende, og ved hun også er der for mig

TAK FOR AL JERES HJÆLP

Det var nu dig jeg henviste til

Du er også en super veninde, når en du holder af har brug for det

Anmeld

31. oktober 2012

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Det var nu dig jeg henviste til

Du er også en super veninde, når en du holder af har brug for det

Tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.