Hvad kan jeg gør for at hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

Sildefisk

Nadia&Daniel skriver:

Det er i størrelse 98 (eller en står 92)

Ok har en str 92 reima de plejer at være store i det, i rød hvis det er så sig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

B&J

Nadia&Daniel skriver:

Hendes forældre er desværre ikke til stor hjælp (både penge eller støttende)- de er begge syge og får førtidspension..

øv øv øv... men hun må ned i genbrugs butikker og se om hun ikke kan finde noget der og tror der er nogle på facebook der hælder folk der er i nød ang julehjælp

forså vil hun da få lidt mere der og pyt da med julegaverne bare hendes datter får

Anmeld

31. oktober 2012

Nadia&Daniel

myr81 skriver:

Ok har en str 92 reima de plejer at være store i det, i rød hvis det er så sig til

Hvad vil den koste??

Anmeld

31. oktober 2012

SaNiNa

VIPpigen skriver:

Genbrug... Mødrehjælpen, du kan ikke betale hendes regninger, men når i laver mad, så lav lidt ekstra, så hun kan få til fryseren. Tag i mødrehjælpen og se hvad i kan finde af vintertøj, og på genbrug. Det samme gælder legetøj, datteren er så lille at hun næppe går op i om legetøjet er brugt. Bare vask det godt hvis det ikke er gjort på genbrug... 

Sådan noget er bare slet ikke fair, men jeg tror bestemt ved at købe brugt specielt i mødrehjælpen så kan man få meget for pengene. Hjælp det du har mulighed for, men uden i selv bliver presset også...

syntes også du skal melde hende til det der jule hjælp som der plejer at være hver år omkring jul.

Og så en masse  til hende

Ang bøderne så er det jo hendes x kæreste som skal betale da han har været fører og stjålet bilen, jeg ville råde hende til at melde bilen stjålet ud fra bøderne så tror jeg også politiet kan hjælpe hende så hun ikke skal hæfte for noget hun ikke har gjort.

Anmeld

31. oktober 2012

Nadia&Daniel

SaNiNa skriver:

syntes også du skal melde hende til det der jule hjælp som der plejer at være hver år omkring jul.

Og så en masse  til hende

Ang bøderne så er det jo hendes x kæreste som skal betale da han har været fører og stjålet bilen, jeg ville råde hende til at melde bilen stjålet ud fra bøderne så tror jeg også politiet kan hjælpe hende så hun ikke skal hæfte for noget hun ikke har gjort.

Alt det har vi (var med ude hos politiet) - da de var kærester da det skete, hæfte hun for dem, da hun vidste at nøglerne lå fremme (i en skuffe).. Og det skete før hans misbrug, for hun var lidt blind af forelsket.. Så hun hæfter desværre for dem nu..

Anmeld

31. oktober 2012

Miss Kat

Angående Julehjælp, så er denne gruppe helt fantastisk. Jeg bidrog sidste år og gør det igen i år, fordi man har en følelse af at kunne hjælpe helt personligt og ved, præcis hvad man giver og hvor det kommer hen:

https://www.facebook.com/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998?fref=ts

Jeg ønsker alt det bedste for din veninde. Og godt at hun har en veninde som dig. 

Anmeld

31. oktober 2012

SaNiNa

Nadia&Daniel skriver:

Alt det har vi (var med ude hos politiet) - da de var kærester da det skete, hæfte hun for dem, da hun vidste at nøglerne lå fremme (i en skuffe).. Og det skete før hans misbrug, for hun var lidt blind af forelsket.. Så hun hæfter desværre for dem nu..

Det virker da underligt, da han har fået bøderne er det jo inten i en fartfælde eller er han blevet stoppet og hvis det ikke er hende som er på billede , eller hende som er blevet stoppe så kan hun jo heller ikke hæfte for det.

Min mand blev engang bliztet i hans forældres bil og der var det han skulle henvende sig hos politet men id for at de kunne tjekke at det var ham som var fører.

Syntes da i skal tage kontakt til dem igen for im han har et misbrug eller ej så er det ham som har gjort noget forkert og om nøglerne ligger fremme eller ej så har han jo "stjålet" dem

så kan det godt være hun var forelsker men...

Anmeld

31. oktober 2012

Dinna88

Økonomisk kan du jo ikke gøre så meget, og da I jo har snakket med politiet m.m. så synes jeg, hvis du selv har råd, at du måske skal fokusere på det materielle. Altså, som andre skriver - mødrehjælpen og genbrug! Der er tonsvis af vintertøj i mødrehjælpen, flyverdragter, huer m.m. Mht. hende selv, så er der er jo også en masse genbrugsforretninger rundt omkring. 

Derudover, hvis du har råd til det, så kommer man langt med en portion køssauce og pasta her og der

Slutteligt må støtte, opbakning og et godt venskab være vejen frem!

Anmeld

31. oktober 2012

Nadia&Daniel

SaNiNa skriver:

Det virker da underligt, da han har fået bøderne er det jo inten i en fartfælde eller er han blevet stoppet og hvis det ikke er hende som er på billede , eller hende som er blevet stoppe så kan hun jo heller ikke hæfte for det.

Min mand blev engang bliztet i hans forældres bil og der var det han skulle henvende sig hos politet men id for at de kunne tjekke at det var ham som var fører.

Syntes da i skal tage kontakt til dem igen for im han har et misbrug eller ej så er det ham som har gjort noget forkert og om nøglerne ligger fremme eller ej så har han jo "stjålet" dem

så kan det godt være hun var forelsker men...

Han er blevet stoppet i hendes bil UDEN kørekort - så er det ejeren af bilen som får bøden.. For de mener hun har givet ham nøglerne i form af de lov fremme i hendes lejlighed..

Anmeld

31. oktober 2012

SaNiNa

Nadia&Daniel skriver:

Han er blevet stoppet i hendes bil UDEN kørekort - så er det ejeren af bilen som får bøden.. For de mener hun har givet ham nøglerne i form af de lov fremme i hendes lejlighed..

Ej det kan bare ikke passe, det virker helt ondsvagt.

Men jeg ville hvis det var mig endnu en gang gå til politiet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.