Er så ked af det på min venindes vejne 
Hun er alene med en datter på 2 år (præcis 1 mdr. ældre end vores Laura) - far er helt ude af billedet.
Hun er på kontanthjælp (har været i løntilskudsjob - men det er hun færdig med nu) - og troede hun havde mødt drømmemanden.
Dog er der gået meget ged i den - han er nu ude af hendes og datterens liv, og GODT for det, for han er startede et morfin-misbrug i slutningen af forholdet, pga han mistede sit job.
Men nu står min veninde tilbage med 2 x bøder på 2500.- til politet (fordi han har taget hendes bil og kørt i den UDEN kørekort, UDEN hendes viden) samt flere parkeringsbøder (fra før han mistede sit kørekort) - alle i hendes bil. Plus en husleje som er helt i 2, fordi der var en mdr. hun ikke havde råd til den, pga ham.
Han skylder hende flere 1xxx.- pga hun gav ham penge, da han mistede sit job.
Nu står hun med 1½ husleje denne mdr. og næste mdr. - har ikke råd til julegaver til familien og har ikke fået købt flyverdragt til datteren endnu. Hun går rundt i tynde strik og en vest - det er hendes vintertøj, og joggingsko.. Er så ked af det på hendes vejne, og vil så grne hjælpe, men økonomien er bare ikke til det hjemme hos os. Hvad kan jeg gør for hende??

Anmeld