Vi bruger også til tider for mange penge på mad, men det er fordi vi er slemme til at gå ud og spise engang imellem

Man kan spare rigtig mange penge på at bage sit eget brød, og man kan lave rigtig meget lækkert

jeg har købt meyers brød, det er brød lavet med surdej, er ikke kommet alt for godt i gang endnu, men min lillebror er sej og bager det bedste rugbrød! Så lækkert! Men det tager jo godt nok nogle dage at lave, men det passer jo sig selv! Og det er bedre end bagerbrød hvis du spørger mig! Opskrifterne kan du finde på nettet
Nu kan jeg se l er glade for smørbart pålæg og du skriver tunsalat, laver du det selv? Det er mega nemt og smager 100 gange bedre! Hvis du synes det er for bøvlet, så suppler den købte op med dåsetun, så rækker den længere og er lidt sundere

du kan også lave en lækker æggesalat selv! Smøreost er nok lidt mere bøvlet

Hvis l har en fryser, så kan det godt betale sig at købe store portioner af kød, når de er på tilbud og så fryse ned, det gør vi, og jeg kan faktisk se på budgettet at det er ret godt givet ud! Det har givet os noget mere luft i budgettet!
Jeg går også hjemme, og er ikke altid for god til at få spist, men hvis jeg har lækkert rugbrød eller hjemmebagte boller går det noget nemmere! Jeg laver verdens nemmeste koldhævede boller, der står og hygger sig i køleskabet natten over og så er lige til at klatte op på en bageplade om morgene! Det tager max. 10-15 minutter alt i alt at lave dem og så tager det ca. 20 minutter at bage dem. Og de er lækre 3-4 dage vil jeg skyde på, de er tit spist før

Suppe er godt og billigt

jeg har lige kogt suppe på en hel hane, den var på tilbud, fandt okseben på tilbud og så er det jo bare nogle grøntsager og koge koge, lækker suppe, kylling til høns i asparges, okseben til en hund, hvis l kender sådan en og grøntsagerne ryger ud... Der er så til en god portion høns i asparges, masser af suppe, der kan fryses og bruges til klar suppe, og så har jeg en nem kinesisk kylligesuppe med majs

eller en anden lækker suppe!
Håber det var lidt inspiration