Indregnes BFY i jeres budget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.764 visninger
58 svar
0 synes godt om
26. oktober 2012

MorDk

Jeg har flere gange støt på at folk indregner BFY i deres budget. Altså så regninger mm. kan betales? Så man kan lappe "huller" osv?

Herhjemme er de IKKE indregnet i budgettet. Det er penge der kommer så vi kan bruge dem til ungerne osv. Tøj, legetøj, gaver, ture m.m

Jeg ville slet ikke turde indregne dem i budgettet og være afhængig af de skal komme... Hvad når ungerne bliver ældre og ydelsen nedsættes x antal kr? Hvad så? Jeg ville nødig skulle flytte fra mit hjem... eller være nødsaget til at undværre andet grundet at BFY nedsættes...

Hvad gør I?

Indregnes de 100% i jeres budget i lægger eller er det ekstra penge hver 3. måned til xxxx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

An&Jo

de indregnes ikke, det vil vi ikke, vi vil gerne have de penge til at købe større ting til drengene for..

i januar skal de foreksempel bruges på nye autostole til begge drenge, og det er rart ikke at skulle finde så mange penge i budgettet men derimod at vi kan bruge BFY til dem..

Anmeld

26. oktober 2012

Tulle28

De er ikke indregnet i vores budget og bliver sat ind på en opsparing. Så snupper vi derfra til de større udskrivninger til flyverdragt, vinterstøvler osv.

Anmeld

26. oktober 2012

FruHolm <3

MorDk skriver:

Jeg har flere gange støt på at folk indregner BFY i deres budget. Altså så regninger mm. kan betales? Så man kan lappe "huller" osv?

Herhjemme er de IKKE indregnet i budgettet. Det er penge der kommer så vi kan bruge dem til ungerne osv. Tøj, legetøj, gaver, ture m.m

Jeg ville slet ikke turde indregne dem i budgettet og være afhængig af de skal komme... Hvad når ungerne bliver ældre og ydelsen nedsættes x antal kr? Hvad så? Jeg ville nødig skulle flytte fra mit hjem... eller være nødsaget til at undværre andet grundet at BFY nedsættes...

Hvad gør I?

Indregnes de 100% i jeres budget i lægger eller er det ekstra penge hver 3. måned til xxxx

Her regnes de ikke med , her er det ekstra penge

de er jo primært til Oscar så han ikk mangler noget

synes det er rart at man hver 3 måned kan få købt de dyre ting og han kan opleve noget lidt andet end hvad økonomien er til til hverdag

Anmeld

26. oktober 2012

MorDk

MinBabyOscar <3 skriver:

Her regnes de ikke med , her er det ekstra penge

de er jo primært til Oscar så han ikk mangler noget

synes det er rart at man hver 3 måned kan få købt de dyre ting og han kan opleve noget lidt andet end hvad økonomien er til til hverdag

Anmeld

26. oktober 2012

MorDk

Tulle28 skriver:

De er ikke indregnet i vores budget og bliver sat ind på en opsparing. Så snupper vi derfra til de større udskrivninger til flyverdragt, vinterstøvler osv.

Lyder godt

Anmeld

26. oktober 2012

Kay

nu har vi kun fået dem 1 gang indtil videre men de kommer ik til at ingå i budgettet... vi sætter 300 kr. af dem på børneopsparingen og resten bliver brugt på tøj legetøj og oplevelser... eller hvad vores lille familie lige står og mangler

Anmeld

26. oktober 2012

MorDk

Kay skriver:

nu har vi kun fået dem 1 gang indtil videre men de kommer ik til at ingå i budgettet... vi sætter 300 kr. af dem på børneopsparingen og resten bliver brugt på tøj legetøj og oplevelser... eller hvad vores lille familie lige står og mangler

Anmeld

26. oktober 2012

B&J

de er ikke i vores budget det er penge vi bruger på daniel

Anmeld

26. oktober 2012

HeidiØ

Nej, det gør de ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.