De der sp penge....har I fået brev??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

Jordbærpigen

Zafir skriver:

Mmmm... har ikke kigget i post kassen idag, fordi jeg ikke er hjemme. Men vi har ikke fået det endnu. Gad vide om det går efter fødselsdage eller?? jeg har fødeslsdag ret sent på måneden nemlig....

Tror ikke det går efter fødselsdag, da min kæreste og jeg fik vores i går og vi har fødselsdag henholdsvis d. 14 og 24.
Men kan da se frem til 694 kt. FØR skatten.. ak og ve..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Pige2009

Jeg har fået brev igår og får 3000 kr. udbetalt.

Anmeld

29. maj 2009

saxa

Eva skriver:

Hæhæ...så skal der shoppes....

Ja.. Og kan da slet ikke vente på at de bliver udbetalt om en 3ugers tid.. hehe.. Hvordan gik det egentlig med alt det der børnehave-krise du havde??

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

saxi skriver:

Ja.. Og kan da slet ikke vente på at de bliver udbetalt om en 3ugers tid.. hehe.. Hvordan gik det egentlig med alt det der børnehave-krise du havde??

Hæhæ....ja, det bliver da vildt om nogle uger...

Jamen, der skete ikke så meget mere...fik det der virkelig ikke særlig rare brev som ikke var underskrevet og det samm fik min x...min telefon blev så væk, typisk, så min x ringede og sagde vi ikke kom til mødet og at jeg blev hjemme med Konrad de næste mange uger...så er spændt på om de kontakter mig igen??

Knus..

Anmeld

29. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg fik brev i går, skal have 6000 kr.
Hvor meget er det der skal betales i skat af dem?

Anmeld

29. maj 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Rikke skriver:

Jeg fik brev i går, skal have 6000 kr.
Hvor meget er det der skal betales i skat af dem?

35% af de første 15.000 kr og 50% a det der er over 15.000 kr.

Anmeld

29. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
oervarodd skriver:

35% af de første 15.000 kr og 50% a det der er over 15.000 kr.

Okay, tak for svar.

4000 mere til sommerferie... det er da heller ikke helt dårligt

Anmeld

29. maj 2009

fam.4xc

Nope ingen brev endnu...
mon ik det kommer i morgen....

Claes har været hos post danmark og lave deres bånd der var overbelastet pga alle de sp breve

Vi skal ha omkring 28000 ud sammen... de skal dække lidt huller og gøre sommerferien lidt sjovere

Anmeld

29. maj 2009

Mette+Mathias

Vi skulle oprindelig have haft hhv. 30.000 og 18.000 hver (ikke udbetalt), men nu er de jo faldet i værdi, så nu skal vi have 23.500 og 13.500 ca. før skat, - vi har lige fået brevet i dag. Det giver vist 23.000 udbetalt, cirka, tror jeg at jeg regnede det ud til.

Anmeld

29. maj 2009

louisepigen23

Jeg får 401 kroner før skat... men jeg var også under 18 det meste af den periode og arbejdede ikke så meet desværre dengang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.