De der sp penge....har I fået brev??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

Honningblomst

Jeanne skriver:

Vi har lige fået brevet i dag. Min plan var (og jeg havde aftalt det med min bank) at den smule jeg ville få skulle investeres. Men nu skal de investeres i bilen så vi kan redde gearkassen inden den går helt i stykker

Ej, hvor surt....øv øv øv....hvorfor er det altid sådan når der kommer lidt penge...??så sker der noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Ej, hvor surt....øv øv øv....hvorfor er det altid sådan når der kommer lidt penge...??så sker der noget..

Jep...life gonnar suck when you grow up, when you grow up, when you grow up (og så mangeler jeg lige en der danset og nogle noder)

Anmeld

29. maj 2009

MetteT

Ja, vi har fået og det er ikke det vilde, men der er vist lige nok til en ny tørretumbler....  Kedeligt...
Men den gamle æder sgu vores tøj, bogstavelig talt, den spiser små stykker af det... Haps haps haps....

Knus Mette

Anmeld

29. maj 2009

Fam. Madsen

nope har ikke fået vores endnu så venter stadigvæk... håber da det kommer ellers må vi jo ringe til dem...

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

MetteT skriver:

Ja, vi har fået og det er ikke det vilde, men der er vist lige nok til en ny tørretumbler....  Kedeligt...
Men den gamle æder sgu vores tøj, bogstavelig talt, den spiser små stykker af det... Haps haps haps....

Knus Mette

Sparer den så på strømmen hvis den lever at tøjet... men hvor træls at den gør det....øvøv..

Anmeld

29. maj 2009

Nemesis

ja har endelig fået det i dag, og brevet ryger afsted i morgen.

JEg får knap 9k udbetalt og de går til bilen og trailer som skal laves og synes.

Manden får ca 12 k ud, de skal bruges til dækning af underskud og ferie.

:-) Sisse

Anmeld

29. maj 2009

Loggidut

Eva skriver:

Men det er da bedre end intet...jeg skulle gerne få 5000kr ind på kontoen, så fedt når jeg ikke forventede noget...smiler

åååårhhh Eva har du husket at trække skatten fra...

synes satme det er næstvis at de er så grippeagtige!

vi får ca til sammen 18000 udbetalt. når skattefar har snuppet hans.

så det beløb som står på den seddel i har fået, er altså ikke det egentlige beløb

Anmeld

29. maj 2009

eliasogmor

Nena skriver:

Jeps. Fik brev igår. Får hele 800kr :0) sikke et beløb. Ha ha

bedre end mig..havde 430 kr...og så skal der jo trækkes fra..

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

Loggidut skriver:

åååårhhh Eva har du husket at trække skatten fra...

synes satme det er næstvis at de er så grippeagtige!

vi får ca til sammen 18000 udbetalt. når skattefar har snuppet hans.

så det beløb som står på den seddel i har fået, er altså ikke det egentlige beløb

Jo, heldigvis-smiler- men du har ret, det er fanme ikke meget der så står tilbage...øvøv...
Knus og dejlig pinse til dig...

Anmeld

29. maj 2009

Bastian

Ja, brevet er kommet. Vi får 23.000 kr udbetalt til sammen, ikke meget når den ene har 1850 og den anden 17500 før skat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.