De der sp penge....har I fået brev??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

lonemus

Eva skriver:

Ok..det var heller ikke meget...synes altså det er meget få penge folk de får...øvøv

For os er 17.498.- kr nu mange penge udbetalt

- vi skulle egentlig have haft 22.000 kr udbetalt, men pga tab på aktierne, har vi desværre tabt de 4500 kr udbetalt.

Men vi er nu fint tilfreds alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Honningblomst

wamse skriver:

jeps fik brevet i går, og det er sendt retur igen. Vi har 17.??? til sammen stående.

Jeg havde en idé om at det var mange penge folk fik tilbage...men lidt er da bedre end intet...det var bare blæst virkelig op på et tidspunkt-smiler

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

For os er 17.498.- kr nu mange penge udbetalt

- vi skulle egentlig have haft 22.000 kr udbetalt, men pga tab på aktierne, har vi desværre tabt de 4500 kr udbetalt.

Men vi er nu fint tilfreds alligevel

Jamen det er da også penge...det var ikke sådan ment....jeg havde bare haft en idé om at det var MANGE penge folk fik-smiler-

Anmeld

29. maj 2009

lonemus

Eva skriver:

Jamen det er da også penge...det var ikke sådan ment....jeg havde bare haft en idé om at det var MANGE penge folk fik-smiler-

Ja, til at starte med have vi tilsammen 36.000.- kr stående....det har vi ikke nu .
Men der skal alligevel betales meget i skat, hvilket desværre sluger en del

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Ja, til at starte med have vi tilsammen 36.000.- kr stående....det har vi ikke nu .
Men der skal alligevel betales meget i skat, hvilket desværre sluger en del

De burde sgu have været skattefrit-smiler

Anmeld

29. maj 2009

saxa

Jeps - har fået brev idag.. Og skal have hele 173.86 kr tilbage (og det er vel før skat) Så det er jo heeelt vildt.. Hmm.. Heldigvis får manden noget mere end mig

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

saxi skriver:

Jeps - har fået brev idag.. Og skal have hele 173.86 kr tilbage (og det er vel før skat) Så det er jo heeelt vildt.. Hmm.. Heldigvis får manden noget mere end mig

Hæhæ...så skal der shoppes....

Anmeld

29. maj 2009

Pia

Vi har fået vores breve..
Vi kunne til sammen have fået godt 25000 kr udbetalt..
Men efter og have snakket med både bank mand og min svigerfar ( begge to personer vi altid bruger når det drejer sig om vejledening i forhold til økonomi)
Ja så lader vi vores penge stå...
Vores bank mand lagde meget stor vægt på, at det bare var et trick fra staten for og få lidt gang i økonomien igen her i disse trængte tider...
Og selvom vi har to andre gode pensions opsparinger, så ville han ikke råde os til og hæve dem..
så vi lader dem stå..

Pia...

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

Pia skriver:

Vi har fået vores breve..
Vi kunne til sammen have fået godt 25000 kr udbetalt..
Men efter og have snakket med både bank mand og min svigerfar ( begge to personer vi altid bruger når det drejer sig om vejledening i forhold til økonomi)
Ja så lader vi vores penge stå...
Vores bank mand lagde meget stor vægt på, at det bare var et trick fra staten for og få lidt gang i økonomien igen her i disse trængte tider...
Og selvom vi har to andre gode pensions opsparinger, så ville han ikke råde os til og hæve dem..
så vi lader dem stå..

Pia...

Ja, men der skal da også penge i omløb...de småpenge skal da bare fyres af...-smiler- men jeg er også en der bruger nu hvor jeg lever...jeg har feks ingen pensionsordning...

Anmeld

29. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Vi har lige fået brevet i dag. Min plan var (og jeg havde aftalt det med min bank) at den smule jeg ville få skulle investeres. Men nu skal de investeres i bilen så vi kan redde gearkassen inden den går helt i stykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.