De der sp penge....har I fået brev??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2009

Fiona78

Får 12000 udbetalt og de skal deles mellem mig og banken så min bankdame kan komme i lidt bedre humør
Har dog også udsigt til 9000 fra et forsikringselskab og omkring 20000 fra et andet så hun skal nok komme til at smile

Mandens ved vi ikke så meget om endnu da han ikke har fået brev og vi først lige skulle bestille nu kode til ATP da hans er blevet væk i flytterodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2009

Zeta

Fik brevet i onsdags, der står 37.757,20 men mangler ikke noget, så jeg lader dem stå indtil viedere. Hvis aktierne fortsat stiger op til udgangen af '09 og inden udgangen af december, så stiger ens SP-konto jo også tilsvarende og så kunne man overveje at hæve dem og flytte dem ind på en ratepension. Vanvid at man kan hæve dem til så lav skatteprocent og få fuldt fradrag af topskatten. Politik kan være røveri ved højlys dag.

Anmeld

30. maj 2009

BinaMor

jeg fik.................................

130 kr..... juhuuu

Anmeld

30. maj 2009

Zeta

Faldt lige over denne artikel, den banker noget vigtigt fast, kvinder lad jeres SP opsparing stå, de jeres pensionsopsparing er lav i forvejen og I lever meget længere end mænd....

Læs mere her

Anmeld

30. maj 2009

forår

fik mit i tirsdags...får ca 8000kr udbetalt så det er alletideres. jeg ved ik hvad de skal bruges til, men højst sansynligt noget med noget baby...smiler

Anmeld

30. maj 2009

Diana...

Fik mit i dag og de bliver sendt afsted i morgen. Jeg fik ca 4000 Claus ca 10000 når der er trukket fra..

Anmeld

31. maj 2009

Tina2

Vi får tilsammen 20.000 kr udbetalt og ingen af os havde undersøgt noget som helst, for gad ikke blive skuffede:-) Lød virkelig til i radioen at MANGE ville blive skuffede, så vi er nu glædeligt overraskede over de penge vi får, for regnede ikke med noget:-)

Satser på ungerne får 5000 kr hver ind på kontoen og resten er nok til lidt shopping og sommerferie- vi vil gerne sydpå, har dog fået solgt vores gamle bil, så dem har vi også til ferie:-)

Anmeld

31. maj 2009

Becks

louisepigen23 skriver:

Jeg får 401 kroner før skat... men jeg var også under 18 det meste af den periode og arbejdede ikke så meet desværre dengang

Også mig
Jeg får 2037 før skat

Anmeld

31. maj 2009

Maddox

Jeg har også fået brev... Får selv  325 kr (før skat)  Så det bliver vist ikke til meget sjov for dem... HELDIGVIS har jeg fælleskonto med kæresten, som får 20.000 kr (før skat) så altså omkring 13.000 kr udbetalt  Vi fik også begge en masse dejlige penge tilbage i SKAT, så det skal nok blive en god sommer

Anmeld

31. maj 2009

Lusi

Jeg skal ud og stor shoppe...

Får nemlig hele 89 kr udbetalt..
Manden får 800 ud..

Mon ik jeg har bundrekorden???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.