Omsorgsgiver skriver:
Hvor gammelt var dit barn da det kunne gå helt af sig selv??
Min datter er snart 13 mdr. og hun går ikke endnu. Det kan godt bekymre mig lidt. Har jeg nogen grund til det?? Hun står rigtig godt uden at holde fast i noget og hun kan fint gå når hun holder os i hånden med kun den ene hånd.
Hvor gammelt skal barnet være før man reagerer?? Jeg tænker på hvornår er det unormalt at barnet ikke går??
tro mig det kommer lige om lidt... isabella var også 13 mdr da hun kunne gå med støtte... da hun blev 14 mdr gik hun selv og da hun var 15 mdr begyndte hun at løbe... hun er nu 17 mdr

og mener de siger at man skal være bekymret hvis de ikke går MED støtte når de er 18 mdr. børn er forskellige.
da isabella var 10 mdr kunne hun ikke engang støtte på hendes ben hverken med eller uden vægtbæring.
jeg var utrolig bekymret. hun kunnne heller ikke kravle...
vi købte en gåstol to dage efter spændede hun rundt. da isabella var 11 mdr begyndte hun at gå... hun har aldrig kravlet før nu hvor både vi og vs træner hende i det.. for at hun kan få noget styrke i armene.. for da hun ingen styrke har fra at kravle i nogle mdr som andre børn skal hun trænes

jeg var utrolig bekymret for hende... men før jeg havde set mig om løbede hun rundt..
hun gik fra ingenting kunne til efter en mdr kunne det hele..
hun sad selv da hun var 5 mdr.. men det var også det eneste jeg kunne prale af....
men lige pludselig var hun inde for normen igen..
isabella betragter længe før hun udfører men som de siger i vs når hun så gør noget første gang gør hun det til perfektion. så jeg er slet ikke bekymret mere..
og du skal heller ikke være bekymret
Anmeld