Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Omsorgsgiver skriver: Hi hi...ja her kan hun også et par ord allerede Vel og mærke i "babysprog". Det er nu hyggeligt når de bare snakker derudaf
Hi hi...ja her kan hun også et par ord allerede Vel og mærke i "babysprog". Det er nu hyggeligt når de bare snakker derudaf
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Det er super hyggeligt
Det er super hyggeligt
Min søn, den dovenlas var 18½ måneder
Min datter var lige knap 1 år.
Omsorgsgiver skriver: Hvor gammelt var dit barn da det kunne gå helt af sig selv?? Min datter er snart 13 mdr. og hun går ikke endnu. Det kan godt bekymre mig lidt. Har jeg nogen grund til det?? Hun står rigtig godt uden at holde fast i noget og hun kan fint gå når hun holder os i hånden med kun den ene hånd. Hvor gammelt skal barnet være før man reagerer?? Jeg tænker på hvornår er det unormalt at barnet ikke går??
Hvor gammelt var dit barn da det kunne gå helt af sig selv??
Min datter er snart 13 mdr. og hun går ikke endnu. Det kan godt bekymre mig lidt. Har jeg nogen grund til det?? Hun står rigtig godt uden at holde fast i noget og hun kan fint gå når hun holder os i hånden med kun den ene hånd.
Hvor gammelt skal barnet være før man reagerer?? Jeg tænker på hvornår er det unormalt at barnet ikke går??
No worry. Min datter var 14 mdr. Inden hun gik selv
132319 skriver: Min søn, den dovenlas var 18½ måneder Min datter var lige knap 1 år.
Ok. Der var da egentlig stor forskel på de 2
Min søn gik et par dage før hans 1 års
Min datter var 10mdr, men hun var også en lille vimmer sag som bare var vildt meget fremme i skoene.
Hejsa... Det er ikke unormalt at hun ikke går endnu... det er meget forskelligt... min egen datter gik da hun var 10 mdr. gammel - der gad hun sgu ikke kravle rundt mere - tror tit det har noget at gøre med deres personlighed - min datter er meget viljestærk og nogle gange overmodig, og tror måske det resulterede i, at hun fik så tidligt..... Bare rolig, det skal nok komme!"
16 måneder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128