Hvornår kunne dit barn gå??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.678 visninger
47 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hvor gammelt var dit barn da det kunne gå helt af sig selv?? 

Min datter er snart 13 mdr. og hun går ikke endnu. Det kan godt bekymre mig lidt. Har jeg nogen grund til det?? Hun står rigtig godt uden at holde fast i noget og hun kan fint gå når hun holder os i hånden med kun den ene hånd.

Hvor gammelt skal barnet være før man reagerer?? Jeg tænker på hvornår er det unormalt at barnet ikke går??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

ledermus

Min søn gik først da han var 15 måneder og 4 dage....og har hørt om børn der var ældre så tror ikke du skal bekymre dig endnu

Anmeld

24. oktober 2012

Kakao

Min datter gik da hun var 14 mdr. Hun begyndte at gå langs møblerne da hun var 8 mdr. 3 dage efter hun havde lært at kravle. Jeg er sikker på der ikke er noget at bekymre sig om. Hun skal nok gå, når hun er klar

Anmeld

24. oktober 2012

Krussedulle

Omsorgsgiver skriver:

Min datter er snart 13 mdr. og hun går ikke endnu. Det kan godt bekymre mig lidt. Har jeg nogen grund til det?? Hun står rigtig godt uden at holde fast i noget og hun kan fint gå når hun holder os i hånden med kun den ene hånd.

Hvor gammelt skal barnet være før man reagerer?? Jeg tænker på hvornår er det unormalt at barnet ikke går??

Du har intet at være nervøs for

Alle mine har været ca 13 mdr da de kunne gå selv

Og de "skal ikke kunne" før de er 18 mdr

Anmeld

24. oktober 2012

D-Micka

en uge inden han blev et år..

altså helt uden støtte..

fik afvide af min læge de ikke er så bekymrede før efter de 18 måneder :

Anmeld

24. oktober 2012

SaNiNa

Vores søn gik da han var 11½ månede vores datter var 1 år og 10 dag gammel

Anmeld

24. oktober 2012

Kofoed.

De skal først kunne kravle som 15 måneder, så der er længe tid nok endnu. Anastasia kan heller ikke gå og hun blev 13 måneder i lørdags.

Anmeld

24. oktober 2012

MortilCilas

Omsorgsgiver skriver:

Cilas var 11 måneder og hans kusine var ovet 12 måneder.

Min sp sagde at de fleste børn er 15 måneder plus minus før de går

Anmeld

24. oktober 2012

Frøken J.

Omsorgsgiver skriver:

Du skal slet ikke bekymre dig, størstedelen af børn går ikke endnu på det tidspunkt. Rose gik lidt over 11 måneder gammel, men hende skal du ikke sammenligne med, for hun har altid været hurtig. Og del er ikke altid en god ting

Anmeld

24. oktober 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Tak for jeres svar  

Kan høre at der ingen grund til bekymring er endnu  Man kan jo ikke lade være med at blive en smule bekymret når børn der er yngre end min datter går.  Man kan på en måde ikke lade være med at sammenligne selvom man ikke må det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.