Vækker vuggestuen jeres børn fra lur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

TNBC

Månsson skriver:

Ja okay det virker lidt underligt så.. Men syntes nu det er værre man lader en i virksomhedspraktik være alene med børnene Hvis det er dit barn så ville jeg høre hvordan det ku være de handlede sådan, måske der er en logisk forklaring

Hvad gør i når der starter nyt barn og det f.Eks kun er to pædagoger.?? Ved frokost feks.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

L&V

Yurie skriver:

Hvad gør i når der starter nyt barn og det f.Eks kun er to pædagoger.?? Ved frokost feks.

Tror jeg lige du ska uddybe mht hva du mener

Anmeld

24. oktober 2012

TNBC

Månsson skriver:

Tror jeg lige du ska uddybe mht hva du mener

Okay fortæller dig en lille historie og så vil jeg gerne høre om det er okay i dine øjne.
En 3årig dreng starter i børnehave, og ja han skal have en rolig start, så pædagogen vælger at sætte sig på gulvet med ham. De har lige været ude og alle børnene skal have tøj af og på toilettet, men hun bliver siddende og praktikanten løber rundt og prøver at få styr på det hele, mens hun bare får dem til at sætte sig ned og læse i en bog.

Anmeld

24. oktober 2012

AnneL

Maja_4000 skriver:

Nej , det gør de ikke .. Og de vil heller ikke .. Måske når de bliver større og skal til at droppe middagsluren .. Men de vil helst være fri

Ja, så er det jo også en hel anden situation, og så ville det være noget andet

Anmeld

24. oktober 2012

Lullaby

Ja da. Her bliver de lagt imellem 12-12.30 og hevet op igen imellem 13.45-14.15. Jeg ved godt at det siges at det må man ikke, men Izabella kunne feks godt finde på at sove 5 timer til middag i perioder og eftersom de lukker kl.16.30 ville hun alligevel skulle vækkes

Anmeld

24. oktober 2012

Kamulla

I min søns VS (da han gik der) var det sådan at de ikke vækkede børnene... tit ønskede forældrene det.. men undersøgelser har vist at børnene har bedst at sove til de vågner, og at det ikke skulle gå ud over deres nattesøvn.. tværtimod... 

og det var rigtigt her.. om Noah sov 45min eller 3 timer.. så kunne han ligges kl 19 ver aften uden problemer...

Anmeld

24. oktober 2012

AnneL

Lullaby skriver:

Ja da. Her bliver de lagt imellem 12-12.30 og hevet op igen imellem 13.45-14.15. Jeg ved godt at det siges at det må man ikke, men Izabella kunne feks godt finde på at sove 5 timer til middag i perioder og eftersom de lukker kl.16.30 ville hun alligevel skulle vækkes

Hmm, det var nogle korte lure

Anmeld

24. oktober 2012

Lullaby

AnneL skriver:

Hmm, det var nogle korte lure

Nej de små der har brug for de store lure kommer ind som de første. Og dem der har knap så meget brug for luren kommer ind som de sidste

Anmeld

24. oktober 2012

AnneL

Kamulla skriver:

I min søns VS (da han gik der) var det sådan at de ikke vækkede børnene... tit ønskede forældrene det.. men undersøgelser har vist at børnene har bedst at sove til de vågner, og at det ikke skulle gå ud over deres nattesøvn.. tværtimod... 

og det var rigtigt her.. om Noah sov 45min eller 3 timer.. så kunne han ligges kl 19 ver aften uden problemer...

Jeg har også altid hørt at jo bedre de sover om dagen jo bedre sover de om natten, det har altid holdt stik her.

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

Ja, jeg spørger fordi det gør de åbenbart i min søns vuggestue ind imellem. De er 4 pædagoger på stuen, i går havde en fri, en havde fri kl 12 og en kl 15. De vækkede derfor de sidste børn kl 14.00 for at kunne nå at få dem igennem "eftermiddags møllen" inden kl 15.
Er det virkelig okay at gøre sådan?
Er selv lidt forarvet. Børnene har da brug for deres søvn. Så må de vel få hjælp fra de andre stuer hvis de ikke selv kan magte opgaverne tænker jeg.

Ej!! Det er da ikke dit barns problem at de er underbemandede.. Synes ikke det er ok at vække et barn fordi man skal have dem igennem "rutinerne"... Kraftstejleme ligesom på et ældrecenter altså... Nu må det stoppe... Det kan ikke siges for lidt at man skal ansætte mere personale i det offentlige, det er for dårligt det der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.