Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pia skriver:Der sker lige så lidt her ved mig Sanne som der gør ved dig Ikke den mindste smule tegn på at der er veer på vej..Jeg har ellers rendt rundt hele formiddagen i håb pm der kunne ske noget..Men nope..Jeg havde vireklig ikke troet det kunne gå mig sådan på og gå over tidMen det gør det godt nok..Kan slet ikke fatte at der ikke sker noget.. Og kan slet ikke bære tanken om at der kan gå 14 dage endnu inden de kan sætte en igang..Nå jeg må finde på et eller andet voldsomt og lave og håbe på det hjælper..Kh Pia..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dutte84 skriver: Bare i gang med at dyrke noget sex... :O)
Det er afprøvet også mere end en gang Og det var da vældig dejligt, men har ikke hjulpet en skid... Så det er vist bare en skrøne at det hjælper...Men er sikker på at manden syntes det var forsøget værd.. Ja Sanne god ide at vi selv trækker dem ud..Den er jeg med på..
Dutte84 skriver: Håber der sket noget mere når jeg kommer på i morgen... Du må bare begynde og lave et og andet i hjemmet, så måske kan sætte det lidt i gang Sanne... :O)
Pia skriver: Det er afprøvet også mere end en gang Og det var da vældig dejligt, men har ikke hjulpet en skid... Så det er vist bare en skrøne at det hjælper...Men er sikker på at manden syntes det var forsøget værd.. Ja Sanne god ide at vi selv trækker dem ud..Den er jeg med på..
Sanne skriver:ja tror jeg vil logge kæresten med på en lille gå tur, det må da sætte et eller andet igang igen...Tror faktisk jeg er ved at savne de der veer lidt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128