Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sanne skriver:Ja lidt vågnede tidlig til morgen med rigtig mange smerter ikke sådan rigtig ve smerter mere sådan mens agtige og det er rigtig voldsom...Så håber det er tegn og det ikke bare stopper igen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotteN skriver:det er spændende og det bliver til noget denne gang.Du var ikke forbi svendborg sygehus igår så?nu vil jeg tage ind og se på sko og støvler til lærke og når jeg komme tilbage igen, så håber jeg der står du er kørt på sygehuset eller du i hvert fald har veer
Dutte84 skriver: puha Av av... Håber virkelig der snart sker noget...
Tak søde
Diana... skriver:Ihh søde håber det holder ved denne gang. Jeg håber i er blevet forældre inden dagen er omme Masse af vestøv til dig og Pia Har manden så fri idag?Knus
Dutte84 skriver: Var så lidt... :O) Det er hårdt i længden at gå med det så længe... Håber du får hvilet lidt i pauserne.... ;O)
Sanne skriver:Tak søde.Jeps han går jo bare hjemme hos mig hverdag så vi får nok en lang barsel sammen...
Diana... skriver:Ihh det var sgu dejligt at han er der for dig... både nu og efter. Skal i have nogen med til fødslen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128