Har Sanne født???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

LotteN

Sanne skriver:

Ja lidt vågnede tidlig til morgen med rigtig mange smerter ikke sådan rigtig ve smerter mere sådan mens agtige og det er rigtig voldsom...

Så håber det er tegn og det ikke bare stopper igen...

det er spændende og det bliver til noget denne gang.
Du var ikke forbi svendborg sygehus igår så?
nu vil jeg tage ind og se på sko og støvler til lærke og når jeg komme tilbage igen, så håber jeg der står du er kørt på sygehuset eller du i hvert fald har veer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Ja lidt vågnede tidlig til morgen med rigtig mange smerter ikke sådan rigtig ve smerter mere sådan mens agtige og det er rigtig voldsom...

Så håber det er tegn og det ikke bare stopper igen...

puha Av av... Håber virkelig der snart sker noget...

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

det er spændende og det bliver til noget denne gang.
Du var ikke forbi svendborg sygehus igår så?
nu vil jeg tage ind og se på sko og støvler til lærke og når jeg komme tilbage igen, så håber jeg der står du er kørt på sygehuset eller du i hvert fald har veer

Nej der var så meget da vi kom derned... og var så træt da vi skulle hjem at jeg bare skulle på hovede i seng

Håber osse det bliver til mere denne her gang for iih hvor er det træls

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

puha Av av... Håber virkelig der snart sker noget...

Tak søde

Anmeld

3. juni 2009

Mira0911

Tak søde

Var så lidt... :O) Det er hårdt  i længden at gå med det så længe... Håber du får hvilet lidt i pauserne.... ;O)

Anmeld

3. juni 2009

Diana...

Ihh søde håber det holder ved denne gang. Jeg håber i er blevet forældre inden dagen er omme 

Masse af vestøv til dig og Pia 

Har manden så fri idag?

Knus 

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Ihh søde håber det holder ved denne gang. Jeg håber i er blevet forældre inden dagen er omme 

Masse af vestøv til dig og Pia 

Har manden så fri idag?

Knus 

Tak søde.
Jeps han går jo bare hjemme hos mig hverdag så vi får nok en lang barsel sammen...

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Var så lidt... :O) Det er hårdt  i længden at gå med det så længe... Håber du får hvilet lidt i pauserne.... ;O)

tror heller ikke der går længe før jeg skal ind og putte igen... så må jeg jo håbe vores overbo skruer ned for han lorte musik

Anmeld

3. juni 2009

Diana...

Sanne skriver:

Tak søde.
Jeps han går jo bare hjemme hos mig hverdag så vi får nok en lang barsel sammen...

Ihh det var sgu dejligt at han er der for dig... både nu og efter. Skal i have nogen med til fødslen? 

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Ihh det var sgu dejligt at han er der for dig... både nu og efter. Skal i have nogen med til fødslen? 

ja, jeg skal have min mor med, så håber virkelig jeg kan ringe til hende i dag og sige at hun godt kan komme... hun er osse ved at være noget utålmådig.

Ja man kan jo sige hans fyrring ligger på et godt tidspunkt for tror da helt sikker det bliver skønt med mere end 2 uger sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.