Har Sanne født???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

Mira0911

LotteN skriver:

ja jeg synes godt nok det er synd.. Det er skisme noget af en hård graviditet hun har haft sig... stakkels pige

Ja det må man sige... Det er ikke til at holde ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

jeg vidste da slet ikke din kæreste også er blevet fyrret, er det længe siden?
HVad er hans jobmuligheder for at få noget nyt så?

Hvordan går det med maven, er der veer på vej?

Åh det er længe siden... han har nogle små jobs engang i mellem og lige pt er der vist ikke rigtig udsigt til mere arbejde inden for byggebranchen. så vi nyder tiden her hjemme sammen...

Maven gør vildt ondt, det spænder helt vildt engang i mellem og kan slet kke gå pga smerter. og trær måske der siver lidt fostervand nu osse.

Anmeld

3. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Åh det er længe siden... han har nogle små jobs engang i mellem og lige pt er der vist ikke rigtig udsigt til mere arbejde inden for byggebranchen. så vi nyder tiden her hjemme sammen...

Maven gør vildt ondt, det spænder helt vildt engang i mellem og kan slet kke gå pga smerter. og trær måske der siver lidt fostervand nu osse.

Så er det nok på rette vej.... :O) 

Anmeld

3. juni 2009

LotteN

Sanne skriver:

ej, er det rigtigt..jubii, så skrev der forhåbenlitg noget nu.. ej undskyld ved godt det gør ondt.. men håber bare så meget der snart sker noget...!!!!

Så husk og tag et bind på, så du kan se hvad farve fostervandet har

kom så lillemand...hep hep hep, kom så lillemand hep hep hep...

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Så er det nok på rette vej.... :O) 

Ja der å meget gerne ske noget nu

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

ej, er det rigtigt..jubii, så skrev der forhåbenlitg noget nu.. ej undskyld ved godt det gør ondt.. men håber bare så meget der snart sker noget...!!!!

Så husk og tag et bind på, så du kan se hvad farve fostervandet har

kom så lillemand...hep hep hep, kom så lillemand hep hep hep...

Det er da helt ok søde, jeg håber osse bare der sker noget nu, for nøj hvor er jeg træt og udkørt... og min mave den gør mega ondt når de bliver så spændt...

Anmeld

3. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Ja der å meget gerne ske noget nu

Vi kan håbe... :O) 

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Noget nyt med Sanne ? 

Anmeld

4. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Noget nyt med Sanne ? 

ikke andet en mine dejlige veer er kommet tilbage, er vågnet med meget voldsomme smerter i lænden/ryggen til morgen, så håber på at kunne få en tid hos jordemoderen i dag

Anmeld

5. juni 2009

Mutti2

Pia skriver:

Ja lad os krydse finger for at hun har og at hun så sender vee støvet videre til mig

Pia..

Hvaså Pia...

Er der sket noget??+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.