Har Sanne født???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

tror heller ikke der går længe før jeg skal ind og putte igen... så må jeg jo håbe vores overbo skruer ned for han lorte musik

Det er bare en belastning med sådan en overbo....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Det er bare en belastning med sådan en overbo....

Ja rigtig meget... men lige nu kan vi ikke rigtig låne penge til at flytte så vi må jo vente lidt endnu...

Anmeld

3. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Ja rigtig meget... men lige nu kan vi ikke rigtig låne penge til at flytte så vi må jo vente lidt endnu...

Okey, det er da træls... Kan godt forstå i vil væk derfra... Og det er hver evig eneste dag han spiller sådan ? 

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Okey, det er da træls... Kan godt forstå i vil væk derfra... Og det er hver evig eneste dag han spiller sådan ? 

Ja stort set... og vores udlejer gør ikke lige frem noget for at holde orden i ejendommen...

Anmeld

3. juni 2009

Diana...

Sanne skriver:

ja, jeg skal have min mor med, så håber virkelig jeg kan ringe til hende i dag og sige at hun godt kan komme... hun er osse ved at være noget utålmådig.

Ja man kan jo sige hans fyrring ligger på et godt tidspunkt for tror da helt sikker det bliver skønt med mere end 2 uger sammen

Ja det er skønt jeg var os trist da Claus skulle starte men så blev han jo fyret et par uger efter han var startet og må ærligt indrømme at det var sgu bare dejligt vi hygger os og nyder at vi begger er der for ham hele tiden og det nyder Lucas da helt sikkert også. Jeg synes der er synd at mænd ikke har længere barsel end de har for de nyder jo os og være sammen med dem...

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Ja det er skønt jeg var os trist da Claus skulle starte men så blev han jo fyret et par uger efter han var startet og må ærligt indrømme at det var sgu bare dejligt vi hygger os og nyder at vi begger er der for ham hele tiden og det nyder Lucas da helt sikkert også. Jeg synes der er synd at mænd ikke har længere barsel end de har for de nyder jo os og være sammen med dem...

Ja jeg syntes heller ikke at 32 uger er særlig lang tid og så skal man deles om dem... kæresten har sagt jeg bare skal holde de 32 uge for lige nu går han jo bare hjemme på dp og så har han jo osse en slags barsel og lillemanden skal jo osse spise hos mig...

og lige nu får han jo ikke noget job når han skal have barsel lige om lidt (gerne i dag)

kan godt forstå I hygger jer og lukas nyder det helt sikker

Anmeld

3. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Ja stort set... og vores udlejer gør ikke lige frem noget for at holde orden i ejendommen...

Det er da en total dum udlejer...

Anmeld

3. juni 2009

LotteN

Sanne skriver:

Ja jeg syntes heller ikke at 32 uger er særlig lang tid og så skal man deles om dem... kæresten har sagt jeg bare skal holde de 32 uge for lige nu går han jo bare hjemme på dp og så har han jo osse en slags barsel og lillemanden skal jo osse spise hos mig...

og lige nu får han jo ikke noget job når han skal have barsel lige om lidt (gerne i dag)

kan godt forstå I hygger jer og lukas nyder det helt sikker

jeg vidste da slet ikke din kæreste også er blevet fyrret, er det længe siden?
HVad er hans jobmuligheder for at få noget nyt så?

Hvordan går det med maven, er der veer på vej?

Anmeld

3. juni 2009

Mira0911

LotteN skriver:

jeg vidste da slet ikke din kæreste også er blevet fyrret, er det længe siden?
HVad er hans jobmuligheder for at få noget nyt så?

Hvordan går det med maven, er der veer på vej?

Der må godt snart ske noget hos hende...

Anmeld

3. juni 2009

LotteN

Dutte84 skriver:

Der må godt snart ske noget hos hende...

ja jeg synes godt nok det er synd.. Det er skisme noget af en hård graviditet hun har haft sig... stakkels pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.