Har Sanne født???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
nogen der ved om der er sket noget nu siden hun ikke er online!?
Håber godt nok lillemanden beslutter sig for at komme ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

nogen der ved om der er sket noget nu siden hun ikke er online!?
Håber godt nok lillemanden beslutter sig for at komme ud

Jeg tror skam hun er henne og sove lidt... Hun snakkede om at hun vil i Bilka og gå lidt rundt - Så kunne forestille mig at det er det hun er i gang med nu....

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Jeg tror skam hun er henne og sove lidt... Hun snakkede om at hun vil i Bilka og gå lidt rundt - Så kunne forestille mig at det er det hun er i gang med nu....

ja ok..øv da... håbede nu lidt på noget andet... skal vi lave en vestøvsindsamling og sende den afsted til hende!?

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

ja ok..øv da... håbede nu lidt på noget andet... skal vi lave en vestøvsindsamling og sende den afsted til hende!?

Ja det synes jeg da vi skulle.... :O)

Anmeld

2. juni 2009

Mimic

Kære Sanne håber for dig at der snart sker noget, sender en hulens stor bunke vestøv af sted mod dig, og håber på at han snart vælger at titte ud...

Fra Linda

Anmeld

2. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Ja det synes jeg da vi skulle.... :O)

så en den sat igang!

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

så en den sat igang!

Jepper.... Sender tons vis af sække vestøv til Sanne... :O)

Anmeld

2. juni 2009

SaNiNa

Hvor er i altså søde piger.

Har været i bilka og i rosengårdcenteret og shoppe lidt babytøj lidt godt skal der være ved at gå og vente sådan...

men kan nu godt mærke jeg er øm og træt så det skal nok bedst passe at det er nu det sker, men mon dog...

Kæresten mener jeg skal ringe til min egen læge nu når min jordemoder ikke rigtig vil noget, men jeg ved ikke helt fo han kan jo heller ikke rigtig gøre noget

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Hvor er i altså søde piger.

Har været i bilka og i rosengårdcenteret og shoppe lidt babytøj lidt godt skal der være ved at gå og vente sådan...

men kan nu godt mærke jeg er øm og træt så det skal nok bedst passe at det er nu det sker, men mon dog...

Kæresten mener jeg skal ringe til min egen læge nu når min jordemoder ikke rigtig vil noget, men jeg ved ikke helt fo han kan jo heller ikke rigtig gøre noget

Godt du fik shoppet lidt... Meeen, har de ikke mærket om du har åbnet dig på nogen måder ?

Anmeld

2. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Godt du fik shoppet lidt... Meeen, har de ikke mærket om du har åbnet dig på nogen måder ?

jo jeg er åben cm 4 cm (det tjekker de hver gang på fg)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.