Har Sanne født???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2009

SaNiNa

ikke sket noget endnu, men har en masse smerter og veer... så venter bare og nu er med aftale med lillemanden holde (det er rigtig sommer nu) så han må virkelig gerne komme idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

Diana...

Jeg krydser ALT hvad der kan for han kommer lige om lidt.

Knus Diana som tror du er mor kl 18.25 i aften 1 min efter Lucas hi hi.

Anmeld

1. juni 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Jeg krydser ALT hvad der kan for han kommer lige om lidt.

Knus Diana som tror du er mor kl 18.25 i aften 1 min efter Lucas hi hi.

Hvor ville det altså bare være dejlig hvis han kom i dag, kan slet ikke venter mere og nu og tanken om at slippe af med smerterne ville være kanon...

Anmeld

1. juni 2009

Pia

Hej Sanne...

Ja så blev det jo min termins dato..
Meenn jeg syntes nu ikke lige det tyder på hun vil ud i dag..
Men et kan være vi skal lave en aftale om at vi begge har født inden dagen er omme og såhåbe på at vores små guld klumper høre det

Knus Pia..

Anmeld

1. juni 2009

SaNiNa

Pia skriver:

Hej Sanne...

Ja så blev det jo min termins dato..
Meenn jeg syntes nu ikke lige det tyder på hun vil ud i dag..
Men et kan være vi skal lave en aftale om at vi begge har født inden dagen er omme og såhåbe på at vores små guld klumper høre det

Knus Pia..

Den er jeg helt med på Søde min veer er ved at være rimelig kræftige og jeg har nogle utrolig dumme mens ligende smerter.

men tja tror ski ikke han kommer de næste par dage og de vil jo ikke sætte mig i gang, så længe han ikke står fast...

har du slet ikke nogen veer?

Knus

Anmeld

1. juni 2009

LotteN

Sanne skriver:

Den er jeg helt med på Søde min veer er ved at være rimelig kræftige og jeg har nogle utrolig dumme mens ligende smerter.

men tja tror ski ikke han kommer de næste par dage og de vil jo ikke sætte mig i gang, så længe han ikke står fast...

Knus

åhr ha, hvor er det dog trals søde... sagde de slet ikke noget til dig inde på fødegangen?
Jeg synes ellers vi lavede en aftale om du skulle føde i lørdags på lærkes fødselsdag..hmm

Uha, jeg håber godt nok snart han kommer ud... kan I ikke få gang i noget sex, eller ud og gå en lang tur, hvis du kan holde til det... åhr, jeg håber sådan han snart kommer ud, så du kan få noget ro i din krop

Send endelig en sms, hvis der er ved og ske noget (hvis du har overskud og tid)

Anmeld

1. juni 2009

Pia

Sanne skriver:

Knus

Jeg har kun plukveer der kommer og går..
Men jeg er ikke helt på toppen i dag.. Har det underligt i kroppen..
Så om det er tegn på noget ved jeg ikke, men man har jo lov til og håbe..

Syntes stadig det lyder mærkeligt at de ikke kan gøre noget for at dine veer bliver regelmæssige og han der ved stiller sig fast..?
Men vi må da håbe han får sat sig fast i løbet af dagen, så han kan komme ud...

Knus Pia..

Anmeld

1. juni 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

åhr ha, hvor er det dog trals søde... sagde de slet ikke noget til dig inde på fødegangen?
Jeg synes ellers vi lavede en aftale om du skulle føde i lørdags på lærkes fødselsdag..hmm

Uha, jeg håber godt nok snart han kommer ud... kan I ikke få gang i noget sex, eller ud og gå en lang tur, hvis du kan holde til det... åhr, jeg håber sådan han snart kommer ud, så du kan få noget ro i din krop

Send endelig en sms, hvis der er ved og ske noget (hvis du har overskud og tid)

De de gør ikke så meget på fg de holde lidt øje med ham og det er faktisk det... tror jeg vil be om noget for at sætte veerne rigtig igang på torsdag/fredag når jeg skal til jordemoder igen... for syntes ikke det er rimelig...

Skal nok skrive hvis jeg har overskud.

Anmeld

1. juni 2009

SaNiNa

Pia skriver:

Jeg har kun plukveer der kommer og går..
Men jeg er ikke helt på toppen i dag.. Har det underligt i kroppen..
Så om det er tegn på noget ved jeg ikke, men man har jo lov til og håbe..

Syntes stadig det lyder mærkeligt at de ikke kan gøre noget for at dine veer bliver regelmæssige og han der ved stiller sig fast..?
Men vi må da håbe han får sat sig fast i løbet af dagen, så han kan komme ud...

Knus Pia..

Ja jeg har det heller ikke vildt godt, og ja det har jeg jo ikke haft i flere dage... så nu er jeg ved at tjekke pusletasken at jeg nu osse har husket alt til ham, og så må det jeg selv skal bruge komme senere bare han har fint tøj og bler osv...

så håbervi begge to kan skirve i morgen at vi har født.

Anmeld

1. juni 2009

Becks

Sanne skriver:

Ja jeg har det heller ikke vildt godt, og ja det har jeg jo ikke haft i flere dage... så nu er jeg ved at tjekke pusletasken at jeg nu osse har husket alt til ham, og så må det jeg selv skal bruge komme senere bare han har fint tøj og bler osv...

så håbervi begge to kan skirve i morgen at vi har født.

Sender en masse ve-støv til dig søde og til Pia

Håber snart I ser jeres guldklumper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.