Har Sanne født???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2009

Mira0911

Noget nyt ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

SaNiNa

Jeg har åbenbart brug for meget veestøv for der sker ikke det helt store går stadig med de dumme veer... smerter tiltager stille og rolig igen

Men får da spist lidt jordebær og ærter i mellem tiden.

Anmeld

1. juni 2009

Becks

Sanne skriver:

Jeg har åbenbart brug for meget veestøv for der sker ikke det helt store går stadig med de dumme veer... smerter tiltager stille og rolig igen

Men får da spist lidt jordebær og ærter i mellem tiden.

ØV altså søde...

Nu må du sige til guldklumpen, at han SKAL komm ud, for det siger vi Baby.dk tøser nemlig

Dejligt du kan spise lidt søde... Håber snart han vil ud...
Sender dig alt det vestøv som findes i verden..

KNUS

Anmeld

1. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUSTER vestøv!!!!!!

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Nu må han da godt titte frem... :O) Masser af vestøv herfra....

Anmeld

2. juni 2009

SaNiNa

ja der er ikke lige frem sket noget i nat andet end at veerne er gået i sig selv og kommer nu max 1-2 gang i timen...

Så skal have ringet til min jordemoder da jeg har utrolig mange smerter endnu bare ingen veer

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

ja der er ikke lige frem sket noget i nat andet end at veerne er gået i sig selv og kommer nu max 1-2 gang i timen...

Så skal have ringet til min jordemoder da jeg har utrolig mange smerter endnu bare ingen veer

Det er bare rigtig træls at gå sådan... Kender det godt... Det er slet ikke behageligt...

Anmeld

2. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Det er bare rigtig træls at gå sådan... Kender det godt... Det er slet ikke behageligt...

Er osse rigtig træt af det, men så har jeg da fået mig en rimelig nattesøvn... det flre nætter siden jeg kun har været oppe 2 gange.

håber virkelig min jordemoder vil gøre et eller andet.

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Er osse rigtig træt af det, men så har jeg da fået mig en rimelig nattesøvn... det flre nætter siden jeg kun har været oppe 2 gange.

håber virkelig min jordemoder vil gøre et eller andet.

Kan jeg godt forstå... Sig endelig til hende hvordan du har det, og i måske kan sammen tage stilling til hvad der så skal ske... For det er trættende og hårdt og gå rundt sådan...

Anmeld

2. juni 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Kan jeg godt forstå... Sig endelig til hende hvordan du har det, og i måske kan sammen tage stilling til hvad der så skal ske... For det er trættende og hårdt og gå rundt sådan...

Ja kræfterne de bliver mindre og mindre lige nu... sagde faktisk i går at jeg virkelig ikke håbede at det gik i gang i nat, jeg var bare så færdig...

Hun kan komme til at sætte mig i gang lige så snart han står fast, og syntes virkelig det er for dårlig de ikke vil gøre noget så længe han ikke står fast... tanken om at han aldrig vil komme til at stå fast plager mig helt vildt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.