Har Sanne født???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Ja kræfterne de bliver mindre og mindre lige nu... sagde faktisk i går at jeg virkelig ikke håbede at det gik i gang i nat, jeg var bare så færdig...

Hun kan komme til at sætte mig i gang lige så snart han står fast, og syntes virkelig det er for dårlig de ikke vil gøre noget så længe han ikke står fast... tanken om at han aldrig vil komme til at stå fast plager mig helt vildt...

Kan sagtens forstå dig... Men der burde da og blive gjort noget nu, det er jo hårdt for dig og lillemanden.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

SaNiNa

Håber virkelig osse der sker noget...

tror jeg vil gå hele bilka rund i dag i håb om det kan sætte gang i lidt

Anmeld

2. juni 2009

LotteN

Sanne skriver:

Ja kræfterne de bliver mindre og mindre lige nu... sagde faktisk i går at jeg virkelig ikke håbede at det gik i gang i nat, jeg var bare så færdig...

Hun kan komme til at sætte mig i gang lige så snart han står fast, og syntes virkelig det er for dårlig de ikke vil gøre noget så længe han ikke står fast... tanken om at han aldrig vil komme til at stå fast plager mig helt vildt...

jeg sender sækkevis af veestøv afsted til odense og håber der snart sker noget...
Har du fået ringet til din JM?

Anmeld

2. juni 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

jeg sender sækkevis af veestøv afsted til odense og håber der snart sker noget...
Har du fået ringet til din JM?

Tak søde.
Nej har ikke fået ringet, har lige spist morgenmad... men ringer lige om to sek.

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Håber virkelig osse der sker noget...

tror jeg vil gå hele bilka rund i dag i håb om det kan sætte gang i lidt

Må da håbe det kan sætte det i gang... :O) Giv endelig besked om hvad din JM finder du af... :O)

Anmeld

2. juni 2009

SaNiNa

Nå det fik jeg ikke meget ud af... Hun mener at smerterne kommer af veerne og det nk er tegn på de snart går i gang igen (og det skulle jeg jo bare glæder mig over).

hun ville ikke gøre noget for at han kom lidt hurtiger selvom jeg har gået med veer i en uge nu, så ja ved faktisk ikke helt hvad jeg skal stille op lige nu ud det vil han jo så ikke...

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Nå det fik jeg ikke meget ud af... Hun mener at smerterne kommer af veerne og det nk er tegn på de snart går i gang igen (og det skulle jeg jo bare glæder mig over).

hun ville ikke gøre noget for at han kom lidt hurtiger selvom jeg har gået med veer i en uge nu, så ja ved faktisk ikke helt hvad jeg skal stille op lige nu ud det vil han jo så ikke...

Det var skisme ikke meget du fik ud af det.... Hmm...

Anmeld

2. juni 2009

LotteN

Sanne skriver:

ihh, hvor er det dog trals de ikke vil gøre noget!
Jeg kan ikke forstå du bare skal have lov at gå med alle de smerte...!
lad os håbe han snart sætter sig fast

Anmeld

2. juni 2009

Mathilde

Sanne skriver:

Sødeste Sanne, hvor er det dog synd for dig at du skal gå sådan i så lang tid! Du ender jo med at være helt afkraftet...
Jeg håber der kommer ordentligt gang i det idag nu hvor du har fået noget søvn i nat 

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Føler så inderligt med Sanne... Det er hårdt at gå med det og der sker bare ikke noget, JM kan ikke gøre noget... Synes det er så synd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.