Har Sanne født???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

Pia

Sanne skriver:

iih hvor er i altså søde piger, men der er ikke sket noget endnu... har stadig en hel del veer...

Men tror ikke rigtig der sker noget de næste par dage

Åhh søde Sanne..
Hvor jeg da håber han snart vil ud ham lille manden..
Det må være så hårdt og vente..

Jeg har ikke selv veer endnu, men jeg er ved at gå til af utålmodighed..
Kan slet ikke klare vente tiden denne gang..

men det skal sikkert nok passe at jeg får lov til at gå 14 dage over tid nu hvor jeg er så utålmodig...

Håber vi begge har født inden for de næste par døgn..

Knus Pia..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

SaNiNa

Pia skriver:

Åhh søde Sanne..
Hvor jeg da håber han snart vil ud ham lille manden..
Det må være så hårdt og vente..

Jeg har ikke selv veer endnu, men jeg er ved at gå til af utålmodighed..
Kan slet ikke klare vente tiden denne gang..

men det skal sikkert nok passe at jeg får lov til at gå 14 dage over tid nu hvor jeg er så utålmodig...

Håber vi begge har født inden for de næste par døgn..

Knus Pia..

Ja må nok sige at min krop er ved at være noget træt af de her veer... men mon ikke vi begge har født enden for de næste 14 dag

puster osse lige en masse vestøv mod dig.

Anmeld

29. maj 2009

SaNiNa

Nå piger om det er ved at være et tegn. har siden lidt over 2 haft nogle rigtig grimme smerter lige under maven, i maven og en vedvarende halsbrand som trykker neden under brystet og min lænd er ved at gå til af smerter.

Har det bedst med at få lænd ind og et eller andet... og helst vinduskarmen  må se underligt ud ude fra.

Det bedste jeg ved lige nu er at kæresten massager og nå jeg endelig kan slå de bøvs og få presset fra brystet væk

Håber virkelig det er et tegn

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

Sanne skriver:

Nå piger om det er ved at være et tegn. har siden lidt over 2 haft nogle rigtig grimme smerter lige under maven, i maven og en vedvarende halsbrand som trykker neden under brystet og min lænd er ved at gå til af smerter.

Har det bedst med at få lænd ind og et eller andet... og helst vinduskarmen  må se underligt ud ude fra.

Det bedste jeg ved lige nu er at kæresten massager og nå jeg endelig kan slå de bøvs og få presset fra brystet væk

Du har da vidst "bare" veer...mine sad også omme i lænden....og blev bare værre og værre....god tur igennem den fantastisk rejse fra smertefuld kvinde til lykkelig mor...
Knus til dig..

Anmeld

29. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Sanne skriver:

Jeg håber der sker noget nu Det er bare så spændende

Anmeld

31. maj 2009

Mutti2

Sanne skriver:

Ej søde, hvorfor er du online  

Du burde ligge i smerte-helvede lige nu.... Vil bette-manden bare ikke ud??
Er veerne gået i sig selv igen??

Knus Pernille som glæder sig vildt meget til at se billeder

Anmeld

31. maj 2009

SaNiNa

Milla-Victoria's mor skriver:

Ej søde, hvorfor er du online  

Du burde ligge i smerte-helvede lige nu.... Vil bette-manden bare ikke ud??
Er veerne gået i sig selv igen??

Knus Pernille som glæder sig vildt meget til at se billeder

Ja de holde op i nat de kom ellers med ca 8 min mellemrum. skal en tur på fg lige om lidt og håber virkelig på de sætter mig igang for orker ikke at gå med smerter meget længere nu.

Anmeld

31. maj 2009

Mutti2

Sanne skriver:

Ja de holde op i nat de kom ellers med ca 8 min mellemrum. skal en tur på fg lige om lidt og håber virkelig på de sætter mig igang for orker ikke at gå med smerter meget længere nu.

Uhhh... jeg krydser alt hvad der krydses kan

Kom så uuuuuuuud lille mand

Nu har det jo stået på i en uge, så mon ikke de sætter dig i gang!!

Held og lykke. Du går ind til det mest fantastiske der nogensinde kommer til at ske i dit liv

Knus

Anmeld

31. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne skriver:

æv da... håber godt nok de sætter dig igang!!
puuuuuuuuuster en hel masse vestøv afsted til dig og håber du har din dejlige guldklump i armene inden dagen er omme
knuser

Anmeld

31. maj 2009

Becks

Hej søde...
Hvor har jeg tænkt på dig de sidste par dage jeg ikke har været på...
Æv altså, vil han slet ikke ud?

Hvordan har du det ellers? veer og sådan?

Sender tons af ve-støv til dig, så du snart kan få din lille guldklump i armene

Knus Beck

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.