Jeg har taget en svær beslutning :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

AnnaK89

Aagaard skriver:

Du skal slet ikke have dårlig samvitighed! Hun tager ikke skade af at sove hos sin mormor en nat, faktisk kan det være at det er godt for både dig og hende idet at hun kommer hjem til en bedre mor og har haft en fin nat hos mormor som jo vil være der bare hun overvejer at møfle lidt i sengen.

Du har helt sikkert taget den rigtige beslutning!

Tak, det tror jeg også jeg har, men den dårlige samvittighed plager mig altså.
Måske jeg skulle tage et langt varmt bad og bare gør noget rigtig godt for mig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

Aagaard

AnnaKJ skriver:

Tak, det tror jeg også jeg har, men den dårlige samvittighed plager mig altså.
Måske jeg skulle tage et langt varmt bad og bare gør noget rigtig godt for mig selv.

Det syntes jeg lyder som en go ide - lækkert langt varmt bad go tid til at barberer ben, hvis det er noget man gør i, go tid til at lade balsam eller hårmaske sidde i håret og virke og så ud og i seng og sove uafbrudt - for det er helt sikkert fortjent!

Anmeld

19. oktober 2012

AnnaK89

merle2010 skriver:

jeg ville meget gerne passe lille lærke... jeg arbejder med handicappede børn og det er bare det bedste

ved godt at jeg bor langt væk, men boede jeg tættere på havde jeg med glæde taget hende....

og med hensyn til det andet, så vær dig selv og nyd at du bare er dig selv... du står med en lille baby og en handicappet pige til hverdag det er sku hårdt...

jeg har selv en søn på 4 mdr en datter på 2 år og 2 bonusbørn på 6 år, så jeg ved sku godt hvor hårdt det kan være.....

min mand fik stress og tog en uge hjem til en kammerat... jeg havde børnene og han havde ikke rigtig kontakt med os hjemme... han gik ture  i skoven hver dag og fik det langsomt bedre..

jeg føler mig osse vildt stresset og får samtidig ikke sovet ordentligt om natten hvilket du nok heller ikke får... århh stor krammer til dig... og du skal IKKE have dårlig samvittighed.. knus

Det er bare super pænt af dig

Ja det kan være en håndfuld med to børn hvor de begge er totalt afhængige af os.

Gåture lyder faktisk som en god ide - kan være jeg skulle prøve det.
Jeg vil ihvertfald gerne have det godt igen hurtigt.

Anmeld

19. oktober 2012

AnnaK89

Aagaard skriver:

Det syntes jeg lyder som en go ide - lækkert langt varmt bad go tid til at barberer ben, hvis det er noget man gør i, go tid til at lade balsam eller hårmaske sidde i håret og virke og så ud og i seng og sove uafbrudt - for det er helt sikkert fortjent!

Det lyder som en plan lige for mig

Anmeld

19. oktober 2012

Mor til Ella

AnnaKJ skriver:

Tusind tak

Håber bare det hjælper mig til at kunne slappe lidt af og få sovet godt i nat.

Det tror jeg det gør

NYD DET....

Anmeld

20. oktober 2012

tarkoflen

AnnaKJ skriver:

Og jeg har denne gang taget den ud fra mine egne behov.

Jeg har været ved lægen idag, da jeg gennem noget tid har haft underlige symptomer.
Symptomer der har gjort at jeg har været sengeliggende og stort set intet kunne lave.
Lægen mener at jeg har alvorlig stress. Muligvis med nogle angstanfald. Han siger dog heldigvis, at når jeg får styr på det stress, så forsvinder angstanfaldene også.

Jeg skal derfor fjerne alt hvad der er en stressfaktor for mig og give mig selv et boost af energi.
Derfor har jeg taget den beslutning, at jeg behøver en aften/nat/dag uden Carolina.
Min mor spurgte og jeg var egentlig ret enig.
Jeg har det ikke godt med det, ja faktisk helt af helvedes til. Hun er kun 3 1/2 måned og skal sove ude for første gang.
Men for at jeg skal kunne tage mig af mine børn, så er jeg nød til selv at have det godt.

Min mor fortalte en skræmmende historie om en bekendt, som fik så meget stress, at hun idag er hjerneskadet. Hun fik det så dårligt, gik i koma og vågnede op med epilepsi og en dårlig korttidshukommelse. Jeg ved at dette kun sker når det bliver helt ekstremt. Men jeg kan nikke genkendende til mange af de symptomer hun havde.

Ved sikkert mange af jer sikkert tænker, at det kunne i bare aldrig gøre og det er fint nok. Jeg er heller ikke sikker på jeg kan når min mor kommer og henter hende, men for pokker altså! Mine børn er jo nød til at have en velfungerende mor.

Så på mandag går jagten ind på at finde en psykolog der har speciale i stress og har allerede bestilt en tid hos min behandler, så jeg kan få noget zoneterapi, kranie sekral og blive renset godt ud.

Ved ikke hvad jeg ville med mit indlæg, men havde brug for luft!

Hej søde du

Jeg håber du har fået alt det ro, du havde brug for og at du fik sluppet den dårlige samvittighed bare lidt!

Jeg kom lige i tanke om en ting mere, der var rigtig godt for mig! Lange gåture, meget gerne ved stranden, for der er bare noget beroligende over bølgebrus ellers en stor skov hvor der bare er ro og det eneste man kan høre er dyrene, bladene i vinde og ellers bare fred og ro! Og man kan jo også tage ungerne med, hvis du ikke kan komme afsted alene... Det er jo mere lyset og den friske luft der gør godt tror jeg

Stort og mange tanker fra mig

Anmeld

20. oktober 2012

Mathilde

Puh stress er ikke at spøge med!

Jeg synes du har taget det helt rette valg både for dig selv og dine børn

Jeg håber du snart får det bedre. Stress er ikke bare lige at komme af med, så accepter fra start, at det må tage den tid det tager og at det er ok.

Anmeld

20. oktober 2012

morethanperfect

AnnaKJ skriver:

Og jeg har denne gang taget den ud fra mine egne behov.

Jeg har været ved lægen idag, da jeg gennem noget tid har haft underlige symptomer.
Symptomer der har gjort at jeg har været sengeliggende og stort set intet kunne lave.
Lægen mener at jeg har alvorlig stress. Muligvis med nogle angstanfald. Han siger dog heldigvis, at når jeg får styr på det stress, så forsvinder angstanfaldene også.

Jeg skal derfor fjerne alt hvad der er en stressfaktor for mig og give mig selv et boost af energi.
Derfor har jeg taget den beslutning, at jeg behøver en aften/nat/dag uden Carolina.
Min mor spurgte og jeg var egentlig ret enig.
Jeg har det ikke godt med det, ja faktisk helt af helvedes til. Hun er kun 3 1/2 måned og skal sove ude for første gang.
Men for at jeg skal kunne tage mig af mine børn, så er jeg nød til selv at have det godt.

Min mor fortalte en skræmmende historie om en bekendt, som fik så meget stress, at hun idag er hjerneskadet. Hun fik det så dårligt, gik i koma og vågnede op med epilepsi og en dårlig korttidshukommelse. Jeg ved at dette kun sker når det bliver helt ekstremt. Men jeg kan nikke genkendende til mange af de symptomer hun havde.

Ved sikkert mange af jer sikkert tænker, at det kunne i bare aldrig gøre og det er fint nok. Jeg er heller ikke sikker på jeg kan når min mor kommer og henter hende, men for pokker altså! Mine børn er jo nød til at have en velfungerende mor.

Så på mandag går jagten ind på at finde en psykolog der har speciale i stress og har allerede bestilt en tid hos min behandler, så jeg kan få noget zoneterapi, kranie sekral og blive renset godt ud.

Ved ikke hvad jeg ville med mit indlæg, men havde brug for luft!

Du skal virkelig huske at passe på dig selv 

Tror ikke der er nogle der ville dunke dig oveni hovedet ! 

Oscar blev passet for første gang da han var 3 mdr. og det var bare fordi vi havde brug for at komme lidt ud .. 

Anmeld

20. oktober 2012

Loa

Syntes det er en flot beslutning du har taget. Det vigtigste for dit barn er jo at du er oven på og har det godt.

Kan på ingen måder se det er en egoistisk beslutning du har taget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.