AnnaKJ skriver:
Mange tak søde 
Jeg har desværre ikke muligheden for at få Lærke passet og min mor har desværre ikke redskaberne til at passe Lærke. Derfor er det Carolina der skal afsted. Men manden tager Lærke 100% og jeg kan få lov at være mig selv.
jeg ville meget gerne passe lille lærke... jeg arbejder med handicappede børn og det er bare det bedste
ved godt at jeg bor langt væk, men boede jeg tættere på havde jeg med glæde taget hende....
og med hensyn til det andet, så vær dig selv og nyd at du bare er dig selv... du står med en lille baby og en handicappet pige til hverdag det er sku hårdt...
jeg har selv en søn på 4 mdr en datter på 2 år og 2 bonusbørn på 6 år, så jeg ved sku godt hvor hårdt det kan være.....
min mand fik stress og tog en uge hjem til en kammerat... jeg havde børnene og han havde ikke rigtig kontakt med os hjemme... han gik ture i skoven hver dag og fik det langsomt bedre..
jeg føler mig osse vildt stresset og får samtidig ikke sovet ordentligt om natten hvilket du nok heller ikke får... århh stor krammer til dig... og du skal IKKE have dårlig samvittighed.. knus
Anmeld