tarkoflen skriver:
Hvor er det godt, at du har fundet ud af, hvad der er galt, det er et skridt i den rigtige retning!
Jeg er selv på vej ovenpå efter en ordentlig omgang stress og det er så hårdt at nå dertil, hvor man giver slip og lader andre tage over! Men dine børn er tjent med en mor, der har overskud til dem, og jeg synes ikke du skal have så dårlig samvittighed over, at din lille baby skal passes til en overnatning! Tro mig, det skal hun nok klare!
Du er nødt til at passe på dig selv, for at kunne passe på dine børn, husk det, når samvittigheden siger noget andet!
Jeg ved godt, at det ikke hjælper nu, men du kommer ud på den anden side, og du skal nok få det godt igen! Da folk sagde det til mig, tænkte jeg, at det kunne de sagtens sige, men nu er jeg stort set ude på den anden side, og jeg har det godt igen!
Hvis du bor i Århus kan jeg anbefale min psykolog og akupunktur, det har hjulpet mig rigtig meget 
Pas på dig selv, og glæd dig over, at dine børn får en dejlig tur hos mormor!
Stort
og masser af positive tanker til dig
Mange tak

Og du har helt ret - tror bare ikke man kan undgå at få dårlig samvittighed når man sender så lille en afsted

Jeg ved min mor vil gøre sit bedste med hende og hun har jo altså selv opfostret 3 børn.
Jeg bor desværre ikke i nærheden af Århus
Har en rigtig god behandler heroppe, så det er en psykolog jeg mangler - håber jeg kan finde en god en.
Hvor er det godt at høre at du snart er på den rigtige side igen

Super godt gået

Hvis du har nogle gode råd - så sig endelig til!
Anmeld