AnnaKJ skriver:
Mange tak 
Og du har helt ret - tror bare ikke man kan undgå at få dårlig samvittighed når man sender så lille en afsted 
Jeg ved min mor vil gøre sit bedste med hende og hun har jo altså selv opfostret 3 børn.
Jeg bor desværre ikke i nærheden af Århus
Har en rigtig god behandler heroppe, så det er en psykolog jeg mangler - håber jeg kan finde en god en.
Hvor er det godt at høre at du snart er på den rigtige side igen
Super godt gået 
Hvis du har nogle gode råd - så sig endelig til!
Jeg kan sagtens forstå, at du har dårlig samvittighed, men jeg tror du skal prøve at gøre hvad du kan for at lægge den fra dig, så du kan få slappet helt af!
Jeg har brugt en del mindfullness musik, så jeg kunne få ro i mit hoved, det er ikke meningen man skal falde i søvn, men det gjorde jeg hele tiden i starte og fik faktisk at vide, at det var fordi man trængte til ro og søvn, så det var faktisk ok.
Jeg læste en bog der hedder noget i retning af, Jeg lade sirligt alle viskestykkerne i fryseren, den handler om 10 kendte kvinder der har været gået ned med stress, ved ikke om den kan hjælpe dig, for det er jo i forbindelse med job de er gået ned... Men det hjalp mig, at jeg ikke var den eneste og at jeg kunne identificere mig med nogle af de følelser de havde...
Jeg går til yoga for at forsøge at "tvinge" mig selv til at slappe helt af, og det synes jeg også har været rigtig godt...
Mit helt store problem var, at jeg ikke kunne finde ro nogle steder, men fandt ud af, at badeværelset med lyset slukket og så under bruseren og med lidt sterinlys gav mig nogenlunde ro... Men det er med at finde det sted der giver dig ro på bedste vis.
Du skal tænke på dig selv, og glemme hvad alle andre tænker, men det er selvfølgelig svært at tænke kun på sig selv, når man har to små børn, men prøv i det omfang, du kan... Og tag imod ALT den hjælp som folk tilbyder! Tag den med ro, og sig fra overfor aftaler du ikke kan rumme og lad være med at føle dig forpligtet til noget!
Ja ovenstående er noget af det, der har hjulpet mig, håber det kan give dig et lille skub i den rigtige retning! Og hvis der er noget jeg kan hjælpe med, eller du bare skal ud med lidt, så skriv endelig!
Stort