AnnaKJ skriver:
Og jeg har denne gang taget den ud fra mine egne behov.
Jeg har været ved lægen idag, da jeg gennem noget tid har haft underlige symptomer.
Symptomer der har gjort at jeg har været sengeliggende og stort set intet kunne lave.
Lægen mener at jeg har alvorlig stress. Muligvis med nogle angstanfald. Han siger dog heldigvis, at når jeg får styr på det stress, så forsvinder angstanfaldene også.
Jeg skal derfor fjerne alt hvad der er en stressfaktor for mig og give mig selv et boost af energi.
Derfor har jeg taget den beslutning, at jeg behøver en aften/nat/dag uden Carolina.
Min mor spurgte og jeg var egentlig ret enig.
Jeg har det ikke godt med det, ja faktisk helt af helvedes til. Hun er kun 3 1/2 måned og skal sove ude for første gang.
Men for at jeg skal kunne tage mig af mine børn, så er jeg nød til selv at have det godt.
Min mor fortalte en skræmmende historie om en bekendt, som fik så meget stress, at hun idag er hjerneskadet. Hun fik det så dårligt, gik i koma og vågnede op med epilepsi og en dårlig korttidshukommelse. Jeg ved at dette kun sker når det bliver helt ekstremt. Men jeg kan nikke genkendende til mange af de symptomer hun havde.
Ved sikkert mange af jer sikkert tænker, at det kunne i bare aldrig gøre og det er fint nok. Jeg er heller ikke sikker på jeg kan når min mor kommer og henter hende, men for pokker altså! Mine børn er jo nød til at have en velfungerende mor.
Så på mandag går jagten ind på at finde en psykolog der har speciale i stress og har allerede bestilt en tid hos min behandler, så jeg kan få noget zoneterapi, kranie sekral og blive renset godt ud.
Ved ikke hvad jeg ville med mit indlæg, men havde brug for luft!
Hvor er det godt, at du har fundet ud af, hvad der er galt, det er et skridt i den rigtige retning!
Jeg er selv på vej ovenpå efter en ordentlig omgang stress og det er så hårdt at nå dertil, hvor man giver slip og lader andre tage over! Men dine børn er tjent med en mor, der har overskud til dem, og jeg synes ikke du skal have så dårlig samvittighed over, at din lille baby skal passes til en overnatning! Tro mig, det skal hun nok klare!
Du er nødt til at passe på dig selv, for at kunne passe på dine børn, husk det, når samvittigheden siger noget andet!
Jeg ved godt, at det ikke hjælper nu, men du kommer ud på den anden side, og du skal nok få det godt igen! Da folk sagde det til mig, tænkte jeg, at det kunne de sagtens sige, men nu er jeg stort set ude på den anden side, og jeg har det godt igen!
Hvis du bor i Århus kan jeg anbefale min psykolog og akupunktur, det har hjulpet mig rigtig meget

Pas på dig selv, og glæd dig over, at dine børn får en dejlig tur hos mormor!
Stort

og masser af positive tanker til dig
Anmeld