Hvilken løbecykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Altså jeg skrev igår , så føler mig ikke glemt

Jeg håber også at der er nogle som gider købe en Puky til Caroline .. Ellers må jeg jo selv gøre det efter jul Hehe

hehe nå var det igår? 

i min dårlige samvittighed har folk ventet i over 1 uge på at jeg kunne tage min sammen til at få svaret... 

men du ved hvordan det er  

ja de der puky er faktisk ret fede! jeg havde slet ikke hørt om dem før jeg oprettede denne her tråd men nu er jeg gået hen og blevet lidt hooked på sådan en  

er det "frås" hvis han både har en 3-hjulet OG en løbecykel??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

VNB

Isabella_mor skriver:

jeg syntes det gode ved den i metal er at man kan justere sadlen OG styret så den kan passe i et godt stykke tid

ja det er skide smart  

og den i metal er (tror jeg) også nemmere at vedlige holde... har set nogle i træ oppe i min søns VS, og de ligner ærlig talt lo.... fordi træt bliver misfarvet og grim når det blir vådt... 

Anmeld

29. oktober 2012

Maja_4000

VNB skriver:

hehe nå var det igår? 

i min dårlige samvittighed har folk ventet i over 1 uge på at jeg kunne tage min sammen til at få svaret... 

men du ved hvordan det er  

ja de der puky er faktisk ret fede! jeg havde slet ikke hørt om dem før jeg oprettede denne her tråd men nu er jeg gået hen og blevet lidt hooked på sådan en  

er det "frås" hvis han både har en 3-hjulet OG en løbecykel??? 

Haha.. Lidt Men det er jo to forskellige ting

Tror ikke at Caroline får en 3-hjulet .. I hendes VS gider børnene stort set ikke bruge dem

Anmeld

29. oktober 2012

Isabella_mor

VNB skriver:

ja det er skide smart  

og den i metal er (tror jeg) også nemmere at vedlige holde... har set nogle i træ oppe i min søns VS, og de ligner ærlig talt lo.... fordi træt bliver misfarvet og grim når det blir vådt... 

ja og så er det lufthjul efter hvad jeg kan se. de punktere jo

Anmeld

29. oktober 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Haha.. Lidt Men det er jo to forskellige ting

Tror ikke at Caroline får en 3-hjulet .. I hendes VS gider børnene stort set ikke bruge dem

nå i Viktors VS kører de rundt på de 3-hjulet  

tænker bare at det måske er meget godt at han lærer at bruge pedaler  

Anmeld

29. oktober 2012

VNB

Isabella_mor skriver:

ja og så er det lufthjul efter hvad jeg kan se. de punktere jo

ja det er nemlig luft hjul  orker ikke at lappe.... 

Anmeld

29. oktober 2012

Isabella_mor

VNB skriver:

ja det er nemlig luft hjul  orker ikke at lappe.... 

haha nej...

Anmeld

29. oktober 2012

Nadia&Daniel

VNB skriver:

Viktor fylder jo 2 år lige om lidt, og vi vil gerne give ham en løbecykel i fødselsdags gave... 

men jeg har ingen idé om hvilken af disse to slags som er bedst?

Den i træ er lidt større end den sorte, og derfor kan den jo sikkert bruges i lidt længere tid, men den sorte er til jo gengæld det mindre og den kan han måske bedre styre i starten???

hjælp 

Laura har en i træ (vandt den på facebook) - og den kan sættes i 3 trin.. Den er desværre lidt for stor til Laura (eller Laura's ben er lidt for korte)

Anmeld

29. oktober 2012

VNB

Nadia&Daniel skriver:

Laura har en i træ (vandt den på facebook) - og den kan sættes i 3 trin.. Den er desværre lidt for stor til Laura (eller Laura's ben er lidt for korte)

Ja den er nemlig ret stor... Ihvertfald noget større end den sorte...

Men sikke da dejligt at vinde en så har i da ihvertfald ikke spildt penge på den hvis hun ikke kommer til at bruge den  

Anmeld

29. oktober 2012

Mussen2

Jeg har ikke læst alle svar igennem. Jeg ville af de to du viser vælge den sorte grundet træ cyklerne er ret tunge at begynde med og der er lidt lavere indstigning på den sorte. Den ser bare mere handy ud.

Jeg kan klart anbefale en puky. De er suveræne. Lav indstigning og bare så nemme for børnene at køre på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.