Hvilken løbecykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken en løbecykel ville du vælge til en 2 årig?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.053 visninger
64 svar
0 synes godt om
19. oktober 2012

VNB

Viktor fylder jo 2 år lige om lidt, og vi vil gerne give ham en løbecykel i fødselsdags gave... 

men jeg har ingen idé om hvilken af disse to slags som er bedst?

Den i træ er lidt større end den sorte, og derfor kan den jo sikkert bruges i lidt længere tid, men den sorte er til jo gengæld det mindre og den kan han måske bedre styre i starten???

hjælp 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

FruHolm <3

VNB skriver:

Viktor fylder jo 2 år lige om lidt, og vi vil gerne give ham en løbecykel i fødselsdags gave... 

Den i træ er lidt større end den sorte, og derfor kan den jo sikkert bruges i lidt længere tid, men den sorte er til jo gengæld det mindre og den kan han måske bedre styre i starten???

hjælp 

Vil sige at det kommer an på barnets størrelse , min dreng har den sørte(hans er dog hvid )

han er 93 cm og vejer 17.9 kg og er knap 22 måneder men den er han snart for stor til , har sat sæde og styr så højt op det kan nu

Anmeld

19. oktober 2012

Sommerfugl86

Det jeg har lgt mest vægt på ved valg af løbecykel er at der skal være blødt på midten af styret, så tænderne er mest muligt beskyttet, hvis barnet bremser hårdt, og ikke helt har styr på det endnu, derfor har vi valgt denne:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:AN d9GcSB1E-KehfqUejflkdsIy6uGh-JDfQyILagw7myPGImx6x1 6nj-5g

Men den blir nok for høj til din søn.

Anmeld

19. oktober 2012

VNB

MinBabyOscar <3 skriver:

Vil sige at det kommer an på barnets størrelse , min dreng har den sørte(hans er dog hvid )

han er 93 cm og vejer 17.9 kg og er knap 22 måneder men den er han snart for stor til , har sat sæde og styr så højt op det kan nu

Viktor er 88 cm og vejer 16 kg. Så måske blir den sorte lige lille nok? 

tænker bare at den sorte er lettere at holde balancen på? 

men kan se at dem i træ er ret populære, så tænker at de må være gode.... 

ih sikke et dilemma  

Anmeld

19. oktober 2012

FruStolpe

VNB skriver:

hjælp 

Vores datter fik den sorte dda hun blev 1 år, hun har flittigt brugt den siden hun var 15 mdr, og har nu fået en større cykel.

Så jeg er lidt splittet, den sorte er helt super at lære at kære på. Bla. pga den er lille og har meget brede hjul. Men hvis din dreng er alm højde, så tror jeg den meget hurtigt bliver for lille....

Men har alligevel stemt sort, for vi var enormt glade for den

Anmeld

19. oktober 2012

VNB

Sommerfugl86 skriver:

Det jeg har lgt mest vægt på ved valg af løbecykel er at der skal være blødt på midten af styret, så tænderne er mest muligt beskyttet, hvis barnet bremser hårdt, og ikke helt har styr på det endnu, derfor har vi valgt denne:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:AN d9GcSB1E-KehfqUejflkdsIy6uGh-JDfQyILagw7myPGImx6x1 6nj-5g

Men den blir nok for høj til din søn.

linket virker desværre ikke? 

jeg havde faktisk slet ikke tænkt på det med tænderne...  men det er da selvfølgelig en god pointe... 

i såfald må den i træ da være mere skånsom en den sorte? 

Anmeld

19. oktober 2012

VNB

FruStolpe skriver:

Vores datter fik den sorte dda hun blev 1 år, hun har flittigt brugt den siden hun var 15 mdr, og har nu fået en større cykel.

Så jeg er lidt splittet, den sorte er helt super at lære at kære på. Bla. pga den er lille og har meget brede hjul. Men hvis din dreng er alm højde, så tror jeg den meget hurtigt bliver for lille....

Men har alligevel stemt sort, for vi var enormt glade for den

han er 22 mdr og 88-90 cm høj ca (vi har ikke målt ham i noget tid...) 

så ja måske vil det være spilt af penge med den sorte hvis han kun kan bruge den meget kort tid.... 

dog synes jeg bare at den i træ ser meget større ud når man ser dem i virkeligheden.... 

vildt at din datter har kunne køre på sin siden hun var 15 mdr!  jeg har gået her og overvejet om 2 år var for lille til at få en... 

Anmeld

19. oktober 2012

FruHolm <3

VNB skriver:

Viktor er 88 cm og vejer 16 kg. Så måske blir den sorte lige lille nok? 

tænker bare at den sorte er lettere at holde balancen på? 

men kan se at dem i træ er ret populære, så tænker at de må være gode.... 

ih sikke et dilemma  

Ja så når han nok ikk at få så meget glæde af den, jeg ville klart vælge den af træ så når han også er en stor dreng

Anmeld

19. oktober 2012

bøllen

har ikke stemt , da jeg ikke kender de 2 du har sat ind. Så skulle måske bare hoppe videre .

hvis i ikke er låst fast på disse 2 modeller, kan jeg varmt anbefale en puky løbecykel. Den er super , og har lav indstignings punkt hvilket gør det nemt for de små.

Anmeld

19. oktober 2012

MorDk

Har stemt blankt da jeg ikke ville vælge nogle af dem til en 2 årig. Hvis jeg var dig ville jeg købe en Puky.

Vores søn har en der minder om den sorte... den hedder 2gomini og den er fra 18 mdr+

Han har en blå en vi købte i Føtex engang... den er udemærket men ville ønske han havde en Puky.

Til foråret allerede køber vi en rigtig cykel til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.