Hvilken løbecykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

VNB

MorDk skriver:

Tænker den sorte hurtig bliver for lille... og ville ikke vælge den anden men det er mere pga. jeg ikke kan lide den *S*

hehe nå det er dens design? må indrømme at jeg faktisk heller ikke synes den er for køn.....  men tror at viktor er ligeglad med hvordan den ser ud... 

og tror måske du har helt ret i at den sorte hurtigt blir for lille... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

FruHolm <3

VNB skriver:

det er også det jeg har tænkt faktisk...  

mange tak for dine svar 

Det var så lidt

Anmeld

19. oktober 2012

bøllen

VNB skriver:

det ville ihvertfald være en god ting, da han jo så ville få mest muligt gavn af den  

men puha - 600 kr er mange penge synes jeg...  vi kan få den i træ til 200 kr... 

Kender som sagt ikke de 2 cykler du har sat ind.

Vi kikkede også på løbe cykel i træ men gik fra det igen.

600 er mange penge men bestemt også pengene værd. Kikkede på enbrugt og de står til 300 kr. så tænke også på sigt

Og har i en lillebror / søster der senere skulle få glæde af den er pengene jo givet godt ud.

Anmeld

19. oktober 2012

Sommerfugl86

Den jeg prøvede at linke til er en Happy Rider som sælges i Bilka/føtex til 179/199 kroner
Men tror desværre den er for høj til din søn, men er selvfølgelig ikke sikker

Anmeld

28. oktober 2012

Maja_4000

Har I købt en ? Vi har allerede købt jule - og fødselsdagsgaver til Caroline .. Men håååber at hun får en løbecykel af bedste - eller oldeforældre Hehe

Anmeld

28. oktober 2012

Savannah

VNB skriver:

såså

linket virker desværre ikke? 

jeg havde faktisk slet ikke tænkt på det med tænderne...  men det er da selvfølgelig en god pointe... 

i såfald må den i træ da være mere skånsom en den sorte? 

Man kan købe sådan en skumgummi ting til at sætte på styret, det er egentlig ment til mountainbikes og bmx men mon ikke, det kan bruges? Bare en tanke :-)

Mvh Caroline.

Anmeld

28. oktober 2012

Tulle28

Den i træ ville jeg ikke vælge, kender 3 der har den og ingen af ungerne ville køre på den inkl min egen datter.

Vi har en Puky til min datter og den er hun rigtig glad for

Anmeld

28. oktober 2012

sarahb

har haft begge men det er den sorte der er beholdt. Den i træ glider han simpelthen af. Han sad så dårligt på den, så her helt klart den sorte.
Den er fantastisk

Anmeld

29. oktober 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Har I købt en ? Vi har allerede købt jule - og fødselsdagsgaver til Caroline .. Men håååber at hun får en løbecykel af bedste - eller oldeforældre Hehe

Hej søde.

Havde helt glemt at svare i denne tråd...

Nej vi har ikke købt en endnu...

Vi valgte at springe den i træ over. Vi hørte nærmest ikke noget godt om den, og jeg tror desuden også at den er for stor endnu...

vi overvejer stadig den sorte, meeen jeg tror at vi prøver at finde sådan en Puky til ham

Anmeld

29. oktober 2012

MortilElias2010

VNB skriver:

Viktor fylder jo 2 år lige om lidt, og vi vil gerne give ham en løbecykel i fødselsdags gave... 

men jeg har ingen idé om hvilken af disse to slags som er bedst?

Den i træ er lidt større end den sorte, og derfor kan den jo sikkert bruges i lidt længere tid, men den sorte er til jo gengæld det mindre og den kan han måske bedre styre i starten???

hjælp 

Vi har den sorte og Elias har været rigtig storforbruger af den men nu hvor han nærmer sig de 3 år er det blevet tid til en anden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.