Hvilken løbecykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min datter har denne løbecykel. 
Hun har haft den i 18 mdr nu, og den bliver brugt flittigt. Sædet og styret kan sættes en del højere op, end det er nu, og jeg tror, hun kan bruge den et helt år mere.

Hun er 3 år, 95 cm og vejer 14,5 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2012

bøllen

PT skriver:

Hun har haft den i 18 mdr nu, og den bliver brugt flittigt. Sædet og styret kan sættes en del højere op, end det er nu, og jeg tror, hun kan bruge den et helt år mere.

Den har vi også, den er super 

Anmeld

19. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
bøllen skriver:

Den har vi også, den er super 

Det er den nemlig.
Og så har jeg købt den i rød, så lillebror også kan bruge den, når det bliver tid

Anmeld

19. oktober 2012

VNB

bøllen skriver:

har ikke stemt , da jeg ikke kender de 2 du har sat ind. Så skulle måske bare hoppe videre .

hvis i ikke er låst fast på disse 2 modeller, kan jeg varmt anbefale en puky løbecykel. Den er super , og har lav indstignings punkt hvilket gør det nemt for de små.

vi er som sådan ikke låst fast på disse to det er blot fordi at vi kan købe den i tre billigt af min fætter, og den i sort har vores nabo haft og derfor kendte vi til den slags.. 

Men den der Puky ser også rigtig fin ud! 

hvad ligger den i af pris? og kan den indstilles i forskellige højder? 

Anmeld

19. oktober 2012

VNB

MinBabyOscar <3 skriver:

Ja så når han nok ikk at få så meget glæde af den, jeg ville klart vælge den af træ så når han også er en stor dreng

det er også det jeg har tænkt faktisk...  

mange tak for dine svar 

Anmeld

19. oktober 2012

VNB

MorDk skriver:

Har stemt blankt da jeg ikke ville vælge nogle af dem til en 2 årig. Hvis jeg var dig ville jeg købe en Puky.

Vores søn har en der minder om den sorte... den hedder 2gomini og den er fra 18 mdr+

Han har en blå en vi købte i Føtex engang... den er udemærket men ville ønske han havde en Puky.

Til foråret allerede køber vi en rigtig cykel til ham

det kunne godt være vi skulle se lidt nærmere på den der Puky  

men når du siger at du ikke ville vælge nogen af de to her til en på 2 år, er det så fordi den ene er for stor og den anden for lille? og puky måske er en mellemting? eller?  

Anmeld

19. oktober 2012

bøllen

VNB skriver:

vi er som sådan ikke låst fast på disse to det er blot fordi at vi kan købe den i tre billigt af min fætter, og den i sort har vores nabo haft og derfor kendte vi til den slags.. 

Men den der Puky ser også rigtig fin ud! 

hvad ligger den i af pris? og kan den indstilles i forskellige højder? 

Ved den findes i 2 str, vi købte den store model . Vores dreng er lige blevet 3 år. Mener vi har givet 600 inkl fragt. 

og vil da mene både sadlen og styret kan rykkes op / ned som alm cykel

Anmeld

19. oktober 2012

MorDk

VNB skriver:

det kunne godt være vi skulle se lidt nærmere på den der Puky  

men når du siger at du ikke ville vælge nogen af de to her til en på 2 år, er det så fordi den ene er for stor og den anden for lille? og puky måske er en mellemting? eller?  

Tænker den sorte hurtig bliver for lille... og ville ikke vælge den anden men det er mere pga. jeg ikke kan lide den *S*

Anmeld

19. oktober 2012

VNB

PT skriver:

den lyder også rigtig god  

kan se at i er flere som anbefaler den slags (Puky), så tror da lige at vi vil se på den også før vi bestemmer os

Det der ligger i det, er at vi kan få den i træ rigtig billigt, da det er min fætter som sælger. og den sorte har vores nabo rost til skyerne da deres pige var lille nok til den... de har den desværre bare kke mere, så han kan ikke afprøve den... 

så det var lige de 2 slags som vi kendte til. 

Anmeld

19. oktober 2012

VNB

bøllen skriver:

Ved den findes i 2 str, vi købte den store model . Vores dreng er lige blevet 3 år. Mener vi har givet 600 inkl fragt. 

og vil da mene både sadlen og styret kan rykkes op / ned som alm cykel

det ville ihvertfald være en god ting, da han jo så ville få mest muligt gavn af den  

men puha - 600 kr er mange penge synes jeg...  vi kan få den i træ til 200 kr... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.