Hvilken løbecykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2012

Muhmi

Jeg har hørt at den i metal er den bedste og hurtigste, min mands nevøer har dem... Den ene har én i træ og den anden har i metal og de slås om den i metal for den er sjovest åbenbart... Så det var den jeg ville vælge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

VNB

Sally-Slingshot skriver:

Man kan købe sådan en skumgummi ting til at sætte på styret, det er egentlig ment til mountainbikes og bmx men mon ikke, det kan bruges? Bare en tanke :-)

Mvh Caroline.

hej  

det var da en super god idé! Men vi er blevet enige om at vi ikke gider købe løbe cyklen i træ alligevel...  

Anmeld

29. oktober 2012

VNB

Tulle28 skriver:

Den i træ ville jeg ikke vælge, kender 3 der har den og ingen af ungerne ville køre på den inkl min egen datter.

Vi har en Puky til min datter og den er hun rigtig glad for

det er også det vi har hørt fra flere og flere nu... 

Vi har derfor bestemt at vi ikke vil købe den i træ. 

nu står valget så mellem den sorte og Puky´en  

Men faktisk har vi også tænkt på at han måske "bare" skal have sådan en god gammeldaws Winther 3-hjulet cykel med lad - sådan en lærte både min kæreste og jeg da at cykle på da vi var børn  

Anmeld

29. oktober 2012

VNB

sarahb skriver:

har haft begge men det er den sorte der er beholdt. Den i træ glider han simpelthen af. Han sad så dårligt på den, så her helt klart den sorte.
Den er fantastisk

hey  

tak for dit svar 

vi har også valgt den i træ fra nu....

så nu vælger vi imelllem den sorte, en puky, og en 3-hjulet Winther cykel  

tror faktisk vi hælder mest til at give ham den 3-hjulet og så finde en brugt løbecykel som han kan få til sommer. 

Anmeld

29. oktober 2012

VNB

MortilElias2010 skriver:

Vi har den sorte og Elias har været rigtig storforbruger af den men nu hvor han nærmer sig de 3 år er det blevet tid til en anden 

vil i evt sælge den sorte så??? 

Anmeld

29. oktober 2012

VNB

Muhmi skriver:

Jeg har hørt at den i metal er den bedste og hurtigste, min mands nevøer har dem... Den ene har én i træ og den anden har i metal og de slås om den i metal for den er sjovest åbenbart... Så det var den jeg ville vælge

det er også det vi hører fra nærmest alle... 

så den sorte er YT  

nu er vi faktisk begyndet at hælde aller mest til at skal have have en fin blå 3-hjulet cykel med lad fra Winther i fødselsdags gave  

så kan han jo evt få en løbecykel til sommer... 

Anmeld

29. oktober 2012

Isabella_mor

den sorte har vi i hvis til bassen og han er SÅ glad for den.... men jeg ved ikke om den i træ er bedre, det er vel ikke nogen forskel sådan rent kørselsmæssigt andet end at den ene er lavet af træ og den anden af metal-

Anmeld

29. oktober 2012

Maja_4000

VNB skriver:

Hej søde.

Havde helt glemt at svare i denne tråd...

Nej vi har ikke købt en endnu...

Vi valgte at springe den i træ over. Vi hørte nærmest ikke noget godt om den, og jeg tror desuden også at den er for stor endnu...

vi overvejer stadig den sorte, meeen jeg tror at vi prøver at finde sådan en Puky til ham

Altså jeg skrev igår , så føler mig ikke glemt

Jeg håber også at der er nogle som gider købe en Puky til Caroline .. Ellers må jeg jo selv gøre det efter jul Hehe

Anmeld

29. oktober 2012

VNB

Isabella_mor skriver:

den sorte har vi i hvis til bassen og han er SÅ glad for den.... men jeg ved ikke om den i træ er bedre, det er vel ikke nogen forskel sådan rent kørselsmæssigt andet end at den ene er lavet af træ og den anden af metal-

jo den i træ er faktisk noget større i det end den sorte... 

Tror egentlig slet ikke at han vil kunne passe den ordentlig før tidligst om 6 mdr, hvor han helt sikkert vil kunne passe den sorte nu her  

Anmeld

29. oktober 2012

Isabella_mor

VNB skriver:

jo den i træ er faktisk noget større i det end den sorte... 

Tror egentlig slet ikke at han vil kunne passe den ordentlig før tidligst om 6 mdr, hvor han helt sikkert vil kunne passe den sorte nu her  

jeg syntes det gode ved den i metal er at man kan justere sadlen OG styret så den kan passe i et godt stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.