Hvordan ser jeres have ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

Guldet

LotteN skriver:

Ihh, sikke en flot have du har...
Vi er i fuld gang med vores... Har fået gravet 2 store bambusser op, 1 kompostbunke fjernet og 2 blomsterbede fjernet og der er nu fået græs, som vi venter på kigger frem

På fredag får vi forhåbentlig gyngestativ, da der er "open by night" i silvan og det er på tilbud.
Og lørdag får lære sandkasse og forhåbentlig en rutschebane i fødselsdagesgave, så så er den børneklar... Flasher billederne når dette er på plads

ihh det lyder hyggeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

LotteN

Eva skriver:

Ikke så kedelig som din- i min er der trampolin, sandkasse, legeskur, MASSER af køretøjer og legetøj....super hyggelig have, som udelukkende er der for mine drenges skyld-smiler- der må graves, males med kridt på hus og fliser, der må klatres, leges gemmer og plukkes blomster som man vil-smiler-

Havde ikke lige andre billeder end dem her....min søn på 6 år står for græsslågning og gør det helt selv, og så får lillebror lov til at hjælpe lidt.,,

ihh, super dejligt og se Eva... Endelig nogle børn der ikke bliver låst fast til deres stol, for tænk hvis de kom til skade...!
Børn slår sig i ny og næ, men de skal da nok komme over det.
Og lidt ansvar som 6-årige er da bare super sejt. Tænk og kunne sige man har ansvaret for græsplænen, det er der ikke mange på 6 år der kan sige, han må være pavestolt

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

Sweet1978 skriver:

Vi har kun en fælles have og der er græs, fliser gynge og sandkasse, har ikke lige nogen billeder af græsset men her leger ungerne i sandkassen. Min med det lyse hår og naboes med kasket.

Hov fandt også lige den hvor de cykler....

ihh det ser også hyggeligt ud! bare ungerne hygger sig

Anmeld

27. maj 2009

Kristina V

Nåå er i klar til den smukkeste have af dem alle 

Jeg stemmer for at Dianas have er den flotteste hihi.. Her er lidt af min.. (hader at nuller i haven, men elsker at være ude)..

Må lige tilføje at det tager næsten 1 time og slå græs på traktor, så her er langt fra det hele af min kedelige have med!

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

Mor.sander skriver:

Ups glemte lige at lægge billederne ind

Jeg synes nu at jeres have ser super hyggelig ud

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

Kristina V skriver:

Jeg stemmer for at Dianas have er den flotteste hihi.. Her er lidt af min.. (hader at nuller i haven, men elsker at være ude)..

Må lige tilføje at det tager næsten 1 time og slå græs på traktor, så her er langt fra det hele af min kedelige have med!

Ja ikk sååååå smuk.

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

Kristina V skriver:

puha det var godt nok lang tid..! Men er det ikk lidt hyggeligt at sidde der på havetraktoren og fundere over livet imens.. ?

Anmeld

27. maj 2009

Kaufie

LotteN skriver:

ihh, super dejligt og se Eva... Endelig nogle børn der ikke bliver låst fast til deres stol, for tænk hvis de kom til skade...!
Børn slår sig i ny og næ, men de skal da nok komme over det.
Og lidt ansvar som 6-årige er da bare super sejt. Tænk og kunne sige man har ansvaret for græsplænen, det er der ikke mange på 6 år der kan sige, han må være pavestolt

Min søn bliver nu heller ikke låst fast til en stol  selvom det kunne være rart i visse situationer.....

Men der er en grund til vi advarer mod børn i haven under klipning - og en grund til der sælges sandkasser med låg, trampoliner med net, knæ- og albuebeskyttere til børn og voksne på rulleskøjter/inliners/skateboard...... osv osv....

Jeg er bare miljøskadet qua mit job - ligesom tandlægen aldrig kunne drømme om at give sit barn andet end vand efter tandbørstning.

Men det her var et sidespor - I har nogen skønne haver - og det er en fantastisk legeplads for børn i alle aldre.

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Julie R skriver:

Hehe ja der er da noget af et arbejde når man har så meget jord

Også derfor at vores have kun er 2-3000 m2 og have arbejde hovedsageligt klares med havetraktor, kratrydder og den slags

Vi har ikke så meget nusse-have. Det skal kunne bruges og være sjovt

Men Idun har sit højbed, jeg har mine krydderurter og vi har 2 roser

Derudover er det frugttræer, bær-buske og græs

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

Zafir skriver:

Også derfor at vores have kun er 2-3000 m2 og have arbejde hovedsageligt klares med havetraktor, kratrydder og den slags

Vi har ikke så meget nusse-have. Det skal kunne bruges og være sjovt

Men Idun har sit højbed, jeg har mine krydderurter og vi har 2 roser

Derudover er det frugttræer, bær-buske og græs

lyder også hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.