Hvordan ser jeres have ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

Sweet1978

Vi har kun en fælles have og der er græs, fliser gynge og sandkasse, har ikke lige nogen billeder af græsset men her leger ungerne i sandkassen. Min med det lyse hår og naboes med kasket.

Hov fandt også lige den hvor de cykler....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Diana...

Nåå er i klar til den smukkeste have af dem alle 

Anmeld

27. maj 2009

Mor.sander

Mor.sander skriver:

Ja, her hjemme er vi godt nok ikke de store have mennesker.. Vi kan godt lide at haven er lidt rå i det..

Ups glemte lige at lægge billederne ind

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Julie R skriver:

Her er nogle billeder af min dejlige have, som jeg elsker at tulder rundt i

Hehe... Når man ser din have - som målt med lineal - så må jeg bøje mig i støvet...

Nu er jeg på arb og har ikke lige billeder af min have, men jeg har da et billede af vores grund  Som jeg kan se, så må det være fra sidste år, for vi har fået det nye tag på 

Og vi har hele forhaven fyldt af byggerod

I år, har vi da fået fjernet (noget af) ukrudtet, slået græs 3 gange og Iduns legehus+have er bygget, så nu har vi en MÆGTIG fin have i forhold til sidste år

Men det er bare ikke til at lave en perfekt have, når man har 12000 m2

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Nåå er i klar til den smukkeste have af dem alle 

HEHE... !!!!

Jeg er ikke helt på dit niveau, meeeeeen... Og i år, har vi da ukrudt der dækker bunkerne af brokker i forhaven!!! HEHE

Anmeld

27. maj 2009

Tina2

Vores have var TOTAL tilgroet da vi flyttede herop så vi har ryddet ALT væk og fjernet træer mm.
Så vi har lavet det hele op fra bunden, lægger lige billeder på senere, men vi bygger jo til, så vi er SLET ikke færdige... Har midlertidlig terrasse men får en ny stor terrasse udenfor tilbygningen når den er færdig....
Jeg synes en flot og trimmet have ser godt ud, så længe ungerne kan lege der og ha alle deres ting i haven, så er det fint. Mine unger må være overalt i haven og har et bjerg af cykler, scootere, trampolin osv og de er hvor de har lyst til:-)

Anmeld

27. maj 2009

petersmor

Eva skriver:

Nej...men ved du hvad...det det giver min søn af glæde og stolthed og ansvar, det er bestemt mere værd en en lille sten der rammer et ben.
Jeg lader min søn med god samvittighed og under ansvar, med en stolt mor kikkende på, slå græsset.
Han har jo lært hvad man må og ikke må...smiler- pæcis som alle andre ting mine børn præsenteres for, så tror jeg på viden og læring er det vigtigste.
Og ja, mange mennesker kommer til skade med mange ting....og de fleste af de skader sker for di voksne mennesker ikke tænker sig om og gør som man skal og børn..
Du behøver ikke fortælle mig hvad du mener er ansvarligt....det spurgte jeg ikke om, det er din vurdering og dine valg er sikkert anderledes end mine, præcis som vores børn er og bliver.

Knus Eva...

Altså Eva du uansvarlige quinde....... Har du overhovedet overvejet at dine skønne drenge.kan falde af trampolinen???? Klemme fingerne i døren til legeskuret???? Vælte på køretøjerne????Finde kattelort i sandkassen???? Og slå sig hvis de falder over kridtet???

Ej....Come on.....Giver sgu dig ret Eva.....Eller skal alle vores unger sidde stille på en stol?? Hmmmmm...Måske oven i købet spændt fast så vi ikke risikere at de falder ned...

Knus Hanne

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

Tina2 skriver:

Vores have var TOTAL tilgroet da vi flyttede herop så vi har ryddet ALT væk og fjernet træer mm.
Så vi har lavet det hele op fra bunden, lægger lige billeder på senere, men vi bygger jo til, så vi er SLET ikke færdige... Har midlertidlig terrasse men får en ny stor terrasse udenfor tilbygningen når den er færdig....
Jeg synes en flot og trimmet have ser godt ud, så længe ungerne kan lege der og ha alle deres ting i haven, så er det fint. Mine unger må være overalt i haven og har et bjerg af cykler, scootere, trampolin osv og de er hvor de har lyst til:-)

Har det på samme måde, synes også at det er dejlig at have en have man synes er flot..
Vi har faktisk ikke gjort det store ved den..
Flies rundt i hele haven.. da vi hader at sidde og lue ukrudt! og en slået græsplæne gør jo de fleste haver pæne, synes jeg! Og helt sikkert må børnene være være hvor de har lyst i haven.. så fin er den altså heller ikk! bare en have med græsplæne og træer i mine øje
Glæder mig da til at have bliver fyldt med de forskellige lege ting.. det synes jeg kun er hyggeligt ..! Men det må vente lidt endnu.. da laura kun er 5 mdr..
Men har da planer om gynger, legehus, sandkasse..

Anmeld

27. maj 2009

LotteN

Julie R skriver:

Her er nogle billeder af min dejlige have, som jeg elsker at tulder rundt i

Ihh, sikke en flot have du har...
Vi er i fuld gang med vores... Har fået gravet 2 store bambusser op, 1 kompostbunke fjernet og 2 blomsterbede fjernet og der er nu fået græs, som vi venter på kigger frem

På fredag får vi forhåbentlig gyngestativ, da der er "open by night" i silvan og det er på tilbud.
Og lørdag får lære sandkasse og forhåbentlig en rutschebane i fødselsdagesgave, så så er den børneklar... Flasher billederne når dette er på plads

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

Zafir skriver:

Hehe... Når man ser din have - som målt med lineal - så må jeg bøje mig i støvet...

Nu er jeg på arb og har ikke lige billeder af min have, men jeg har da et billede af vores grund  Som jeg kan se, så må det være fra sidste år, for vi har fået det nye tag på 

Og vi har hele forhaven fyldt af byggerod

I år, har vi da fået fjernet (noget af) ukrudtet, slået græs 3 gange og Iduns legehus+have er bygget, så nu har vi en MÆGTIG fin have i forhold til sidste år

Men det er bare ikke til at lave en perfekt have, når man har 12000 m2

Hehe ja der er da noget af et arbejde når man har så meget jord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.