Hvordan ser jeres have ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

LotteN

Julie R skriver:

Men en garter er da rimlig dyr,,

Ja, det tænker jeg godt nok også.... kan godt bruge de penge på noget andet!
Så vil jeg da hellere råde jer til og smide en masse flis el. bark, det har hjulpet meget i vores få bede... så er det pludselig meget mere overskueligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Guldet

LotteN skriver:

Ja, det tænker jeg godt nok også.... kan godt bruge de penge på noget andet!
Så vil jeg da hellere råde jer til og smide en masse flis el. bark, det har hjulpet meget i vores få bede... så er det pludselig meget mere overskueligt!

Ja nemlig.. vi har også fået lagt flies rundt i alle bedene..
vi gider ikke det ukrudt!! så er det faktisk bare plænen der skal slået.. lettere bliver det ikk synes jeg..

Anmeld

27. maj 2009

Honningblomst

petersmor skriver:

Altså Eva du uansvarlige quinde....... Har du overhovedet overvejet at dine skønne drenge.kan falde af trampolinen???? Klemme fingerne i døren til legeskuret???? Vælte på køretøjerne????Finde kattelort i sandkassen???? Og slå sig hvis de falder over kridtet???

Ej....Come on.....Giver sgu dig ret Eva.....Eller skal alle vores unger sidde stille på en stol?? Hmmmmm...Måske oven i købet spændt fast så vi ikke risikere at de falder ned...

Knus Hanne

Hvor er du skøn-smiler- ja, verden er et farligt sted, men hvordan ruster vi så vores børn bedst...ved at de lærer at kunne manøvre i det eller at vi bare smider dem ud i verden uden erfaringer med sig når de er voksne...nej, vi lærer af oplevelser-smiler
Knus til dig...

Anmeld

27. maj 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

ihh, super dejligt og se Eva... Endelig nogle børn der ikke bliver låst fast til deres stol, for tænk hvis de kom til skade...!
Børn slår sig i ny og næ, men de skal da nok komme over det.
Og lidt ansvar som 6-årige er da bare super sejt. Tænk og kunne sige man har ansvaret for græsplænen, det er der ikke mange på 6 år der kan sige, han må være pavestolt

Lige præcis...ansvar og følelsen af at være en vigtig del af familien, det tror jeg faktisk er vigtigt-smiler-
Men nej, mine børn bliver ikke pakket ind, det ville være et svigt, på sigt...tror jeg..
Knus til dig og tak...

Anmeld

27. maj 2009

Mathilde

Tja vores have er ikke ligefrem noget at klappe af vi flyttede ind d. 1. marts, så det er mest indendørs vi har været igang. Det eneste der er lavet i haven er løbegården til misserne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2009

NoName

Vores forhave så sådan ud da vi købte huset:

Ja, sådan ser forhaven så ud idag et lidt over et år efter... Det har været en hård omgang, vi mangler dog lige et par planter endnu, men det bliver bestemt ikke så voldsomt som på det 1. billede.
Baghaven har fået samme tur, men der er bare græs, græs og atter græs... nemt og bekvemt...

Anmeld

27. maj 2009

LotteGabriella

Her er vores have...den er 600 kvm., men bliver lige imellem 70 og 80 kvm. mindre fra næste forår, da vi skal udbygge

Anmeld

27. maj 2009

LotteGabriella

LotteGabriella skriver:

Her er vores have...den er 600 kvm., men bliver lige imellem 70 og 80 kvm. mindre fra næste forår, da vi skal udbygge

oops manglede lige et billede af det bedste i vores have

Anmeld

27. maj 2009

Cris

Diana jeg glæder mig så meget til at se før og efter billeder at dit hus og have!!!!!

Her vores have lige nu. Om ikke så lang tid skal vi tilbage til vores lejlighed:

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

LotteN skriver:

fantastisk have

hvordan går det forresten med husprojektet, er det ikke snart lang tid siden vi har set billeder af det??

Ja jeg er lidt bag ud med at opdatere hjemmesiden   alt det barnedåb osv det tog lige alt pladsen i mit hoved  Men jeg sider lige nu og opdatere den så inden i morgen skulle der gerne være lagt nye billeder... 

Gulvet bliver støbt på fredag og så skal vi ellers bare til at mure op igen så der er bare SKØNT...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.