Kaufie skriver:
Eva, er du 112% sikker på der ikke er sten i din græsplæne?
For ellers ville jeg ikke lade min børn slå græs - og faktisk vil jeg ikke engang have William i haven når min mand slår vores lille frimærke af en plæne.
Sten, der bliver slynget ud af sådan en klipper får en voldsom høj fart på, og det giver altså nogen grimme skader på ben, men endnu værre med børn, der jo har hovederne ned i den højde....
Desuden er der en del voksne, der kommer til skade med plæneklippere, så jeg synes faktisk ikke det er ansvarligt at lade små børn gå med den.
Mette, der arbejder med plæneklippere og har hørt for mange grimme historier!
Nej...men ved du hvad...det det giver min søn af glæde og stolthed og ansvar, det er bestemt mere værd en en lille sten der rammer et ben.
Jeg lader min søn med god samvittighed og under ansvar, med en stolt mor kikkende på, slå græsset.
Han har jo lært hvad man må og ikke må...smiler- pæcis som alle andre ting mine børn præsenteres for, så tror jeg på viden og læring er det vigtigste.
Og ja, mange mennesker kommer til skade med mange ting....og de fleste af de skader sker for di voksne mennesker ikke tænker sig om og gør som man skal og børn..
Du behøver ikke fortælle mig hvad du mener er ansvarligt....det spurgte jeg ikke om, det er din vurdering og dine valg er sikkert anderledes end mine, præcis som vores børn er og bliver.
Knus Eva...
Anmeld