Hvordan ser jeres have ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

Guldet

Eva skriver:

Det er da en super fin velfriseret have som viser der ikke er børn der leger der endnu...men altså, må jo med skam indrømme at havde jeg ikke børn, så så min have ikke ud som jeres...desværre..smiler

Ingen børneting der flyder endnu.. men det kommer ..

Vil lige indskyde at det ikke er mig selv, der gør haven fin.. det kredit skal kun min kæreste have .. Jeg har overhovedet ikke grønne fingere.. ! Han slapper bare af, når han tulder rundt og ordner i haven.. han nyder det i hvert fald. og det er nok også en slags alene tid han nyder

Jeg nyder bare at gå ude i haven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Pia

Julie R skriver:

Ingen børneting der flyder endnu.. men det kommer ..

Vil lige indskyde at det ikke er mig selv, der gør haven fin.. det kredit skal kun min kæreste have .. Jeg har overhovedet ikke grønne fingere.. ! Han slapper bare af, når han tulder rundt og ordner i haven.. han nyder det i hvert fald. og det er nok også en slags alene tid han nyder

Jeg nyder bare at gå ude i haven

Kan jeg ikke lige låne din kærste i et par dage så??

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

Valle81 skriver:

Ja det er rigtigt:0) Men nu har jeg haft den i 5 år, og har stadig ikke fået gjort noget ved den:0)

Venter i spænidng på hus og have:0)

Min kæreste og jeg skal i weekenden kreditvurderes til om vi kan og hvor meget vi i så fald kan låne til hus, og så håber vi vi kan, og så skal vi ud og så hus på søndag:0)

Er så så så så så så så så så så så spændt:0)

ihh kender det godt.. Da vi boede i lejlighed, havde vi også en lille altan..
Man gad heller ikke at gøre det helt store ved den..!

Ihh kan godt forstå du er spændt   fingere for at i kan låne

Anmeld

27. maj 2009

Honningblomst

Kaufie skriver:

Eva, er du 112% sikker på der ikke er sten i din græsplæne?

For ellers ville jeg ikke lade min børn slå græs - og faktisk vil jeg ikke engang have William i haven når min mand slår vores lille frimærke af en plæne.

Sten, der bliver slynget ud af sådan en klipper får en voldsom høj fart på, og det giver altså nogen grimme skader på ben, men endnu værre med børn, der jo har hovederne ned i den højde....

Desuden er der en del voksne, der kommer til skade med plæneklippere, så jeg synes faktisk ikke det er ansvarligt at lade små børn gå med den.

Mette, der arbejder med plæneklippere og har hørt for mange grimme historier!

Nej...men ved du hvad...det det giver min søn af glæde og stolthed og ansvar, det er bestemt mere værd en en lille sten der rammer et ben.
Jeg lader min søn med god samvittighed og under ansvar, med en stolt mor kikkende på, slå græsset.
Han har jo lært hvad man må og ikke må...smiler- pæcis som alle andre ting mine børn præsenteres for, så tror jeg på viden og læring er det vigtigste.
Og ja, mange mennesker kommer til skade med mange ting....og de fleste af de skader sker for di voksne mennesker ikke tænker sig om og gør som man skal og børn..
Du behøver ikke fortælle mig hvad du mener er ansvarligt....det spurgte jeg ikke om, det er din vurdering og dine valg er sikkert anderledes end mine, præcis som vores børn er og bliver.

Knus Eva...

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

Kan jeg ikke lige låne din kærste i et par dage så??

Hi Hi min alt mulige mand vil jeg helst ikke undvære..

Anmeld

27. maj 2009

Rasmine

Nå, det virkede ikke

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

Mebach skriver:

Nå, det virkede ikke

prøv igen

Anmeld

27. maj 2009

Kaufie

Eva skriver:

Nej...men ved du hvad...det det giver min søn af glæde og stolthed og ansvar, det er bestemt mere værd en en lille sten der rammer et ben.
Jeg lader min søn med god samvittighed og under ansvar, med en stolt mor kikkende på, slå græsset.
Han har jo lært hvad man må og ikke må...smiler- pæcis som alle andre ting mine børn præsenteres for, så tror jeg på viden og læring er det vigtigste.
Og ja, mange mennesker kommer til skade med mange ting....og de fleste af de skader sker for di voksne mennesker ikke tænker sig om og gør som man skal og børn..
Du behøver ikke fortælle mig hvad du mener er ansvarligt....det spurgte jeg ikke om, det er din vurdering og dine valg er sikkert anderledes end mine, præcis som vores børn er og bliver.

Knus Eva...

Så håber jeg stenene flyver lavt hos jer

Det var blot en advarsel, hvis du ikke var bekendt med risikoen for stenslag fra plæneklipperen, som i mine øjne ikke er for børn.

Anmeld

27. maj 2009

Mor.sander

Ja, her hjemme er vi godt nok ikke de store have mennesker.. Vi kan godt lide at haven er lidt rå i det..

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

Eva skriver:

Knus Eva...

Jep meget enig

Knus Diana som os slog græs da hun var lille og os er blevet ramt af sten men jeg stod da alligevel ved maskinen næstegang græsset skulles slåes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.