Hvordan ser jeres have ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.969 visninger
62 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

Guldet

Her er nogle billeder af min dejlige have, som jeg elsker at tulder rundt i
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Valle81

Hvad er en haveHar kun en lille altian, der er ikke meget grønt over den

Anmeld

27. maj 2009

Honningblomst

Ikke så kedelig som din- i min er der trampolin, sandkasse, legeskur, MASSER af køretøjer og legetøj....super hyggelig have, som udelukkende er der for mine drenges skyld-smiler- der må graves, males med kridt på hus og fliser, der må klatres, leges gemmer og plukkes blomster som man vil-smiler-

Havde ikke lige andre billeder end dem her....min søn på 6 år står for græsslågning og gør det helt selv, og så får lillebror lov til at hjælpe lidt.,,

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

skønne billeder Eva ..
Ja min er lidt kedelig endnu.. Men Laura er også kun 5 mdr...
Men når hun bliver lidt større, skal vi da klart have, sandkasse, gynger..! også elsker jeg at man kan gå om i haven og plukke frugt og grønt..
vi har blommetræ. plantet jordbær, ærter,radisser,salat,gulerødder,vindruer

Anmeld

27. maj 2009

trine1989

åhh vores er slet ikke færdig mangler og rive så meget "lort" op hehe... vi skal ha plantet sået græs ha læhegn lavet terrasse lavet indkørsel puuhhh der er langt endnu men rart at se andres haver så kan man oz få lidt inspiration

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

Valle81 skriver:

Hvad er en haveHar kun en lille altian, der er ikke meget grønt over den

hihi.. det er vel selv hvad man gør den til??

Anmeld

27. maj 2009

Valle81

Julie R skriver:

hihi.. det er vel selv hvad man gør den til??

Ja det er rigtigt:0) Men nu har jeg haft den i 5 år, og har stadig ikke fået gjort noget ved den:0)

Venter i spænidng på hus og have:0)

Min kæreste og jeg skal i weekenden kreditvurderes til om vi kan og hvor meget vi i så fald kan låne til hus, og så håber vi vi kan, og så skal vi ud og så hus på søndag:0)

Er så så så så så så så så så så så spændt:0)

Anmeld

27. maj 2009

Honningblomst

Julie R skriver:

skønne billeder Eva ..
Ja min er lidt kedelig endnu.. Men Laura er også kun 5 mdr...
Men når hun bliver lidt større, skal vi da klart have, sandkasse, gynger..! også elsker jeg at man kan gå om i haven og plukke frugt og grønt..
vi har blommetræ. plantet jordbær, ærter,radisser,salat,gulerødder,vindruer

Det er da en super fin velfriseret have som viser der ikke er børn der leger der endnu...men altså, må jo med skam indrømme at havde jeg ikke børn, så så min have ikke ud som jeres...desværre..smiler

Anmeld

27. maj 2009

Pia

Julie R skriver:

Her er nogle billeder af min dejlige have, som jeg elsker at tulder rundt i

Kommer du lige og får min have til og se så flot ud..
Nøj den er fin din have..
Har ikke lige billeder af min liggende her..
Vores forhave er fin og iorden.. Så der er der ikke noget og komme efter..
Men baghaven  Ligner desværre en vild jungel..
Vi elsker og sidde og hygge i vores have og lege med Lærke der ude..
Men vi elsker bestemt ikke have arbejde..
Så vi er ved og prøve og anlægge den, så der kun er græs der ude og så nogle blomster kummer..

Kh Pia der er mega misundelig på en fin have som din..

Anmeld

27. maj 2009

Kaufie

Eva skriver:

Ikke så kedelig som din- i min er der trampolin, sandkasse, legeskur, MASSER af køretøjer og legetøj....super hyggelig have, som udelukkende er der for mine drenges skyld-smiler- der må graves, males med kridt på hus og fliser, der må klatres, leges gemmer og plukkes blomster som man vil-smiler-

Havde ikke lige andre billeder end dem her....min søn på 6 år står for græsslågning og gør det helt selv, og så får lillebror lov til at hjælpe lidt.,,

Eva, er du 112% sikker på der ikke er sten i din græsplæne?

For ellers ville jeg ikke lade min børn slå græs - og faktisk vil jeg ikke engang have William i haven når min mand slår vores lille frimærke af en plæne.

Sten, der bliver slynget ud af sådan en klipper får en voldsom høj fart på, og det giver altså nogen grimme skader på ben, men endnu værre med børn, der jo har hovederne ned i den højde....

Desuden er der en del voksne, der kommer til skade med plæneklippere, så jeg synes faktisk ikke det er ansvarligt at lade små børn gå med den.

Mette, der arbejder med plæneklippere og har hørt for mange grimme historier!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.