Pt. er der ingen pligter, men der bliver hjulpet til 
I ved på den der måde, hvor man egentlig har lyst til at parkere barnet foran Bamse & Kylling og så bare selv få det overstået!
Men hvor er det dog sødt og bekræftende, når en lille ven får små glimtende diamanter i øjenene af bare stolthed "Er jeg ikke bare go', mor?!" Jo, det er du, min lille skat
. ( Og så må man ellers i gang med at omstrukturere opvaskemaskinen
.
Så der bliver "hjulpet" super meget til herhjemme. - Hvad skulle denne mor dog gøre uden sin flittige prinsesse? - Måske sidde ned og drikke en kop kaffe i ny og næ 
Nå, tilbage til emnet, - jeg er super meget for, at alle hjælper til i en husholdning. Men jeg bryder mig ikke om pligter. Jeg tror nærmest jeg er lidt allergisk... Men men men men men men men, min ældste er 3 år, - så mon ikke jeg kan nå at gennemgå flere stadier af overbevisning i forhold til emnet, inden hun flytter hjemmefra?
Men alt i alt, vil jeg sige, at børn er børn og skal mødes og anerkendes, der hvor de er, og ikke der, hvor vi ønsker at presse dem hen.. Hvis man kan balancere dette og samtidig give et kærligt skub bagi, så tror jeg roligt, man kan klappe sig selv på skulderen som forælder!

Anmeld