2år!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

Cris

BubbieBear skriver:

Manden og jeg har lige været ved lægen. Det var dog det mest mislykkede lægebesøg

Vi fik at vide at vi først kunne få hjælp efter 2år.

Kan det virkelig passe?

Jeg, jeg synes, at det er for lang tid... jeg har fortælt her en gang at jeg har mødt en pige fra sverige, da vi boede i Indien sidste gang. De kunne ikke få børn og i sverie skulle de også vente. Men så skulle de til Indien. Hun gik til en klinik og betalte (det er billigt) en fuld check-up med hensyn til at blive gravid. Meget hurtigt fand de ud af det, at hun har haft en hormon ubalance. Hun fik nogle pille og voilá! To måneder efter var hun gravid! Hvorfor være ulykkelig i to år? Er det ikke bedre at tjekke først, om der er noget galt, som er nemt at "fixe"???? Jeg har hørt, at mange fra England rejser til Ukrainien til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

BubbieBear

Cris skriver:

Jeg, jeg synes, at det er for lang tid... jeg har fortælt her en gang at jeg har mødt en pige fra sverige, da vi boede i Indien sidste gang. De kunne ikke få børn og i sverie skulle de også vente. Men så skulle de til Indien. Hun gik til en klinik og betalte (det er billigt) en fuld check-up med hensyn til at blive gravid. Meget hurtigt fand de ud af det, at hun har haft en hormon ubalance. Hun fik nogle pille og voilá! To måneder efter var hun gravid! Hvorfor være ulykkelig i to år? Er det ikke bedre at tjekke først, om der er noget galt, som er nemt at "fixe"???? Jeg har hørt, at mange fra England rejser til Ukrainien til det...

Ja 2 år er meget at vente. Men vi er godt på vej nu (læs mit seneste indlæg)

Anmeld

4. juni 2009

Cris

BubbieBear skriver:

Ja 2 år er meget at vente. Men vi er godt på vej nu (læs mit seneste indlæg)

Jeg ønsker dig held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.