2år!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Elskermiinsøøn!

BubbieBear skriver:

Jeg smed ppillerne Juli sidste år.

hvors læge sage bare til min søster de skulle ha prøvet i et år før han ville sende dem vidre! og så kom de igen da de hade prøvet i et år , og han sendt med det samme en viging til sygehuset!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

BubbieBear

Elias"s mor:) skriver:

hvors læge sage bare til min søster de skulle ha prøvet i et år før han ville sende dem vidre! og så kom de igen da de hade prøvet i et år , og han sendt med det samme en viging til sygehuset!!

Vi snakkede med en anden læge i Marts måned, og jeg mener også han sagde et år.

Nu er han der desværre ikke mere

Anmeld

26. maj 2009

Elskermiinsøøn!

BubbieBear skriver:

Vi snakkede med en anden læge i Marts måned, og jeg mener også han sagde et år.

Nu er han der desværre ikke mere

mega træls, men min søster fik også afvide at der var nogle der var vigtigre ind hende, så hun har ventet lidt, men skal om 3 uger nu, kæresten bliv tjekket med det samme, han skulle bare avlevære en sædprøve til sygehuset, så ,

Anmeld

26. maj 2009

Mathilde

Så vidt jeg ved kan man blive undersøgt efter 1år... Mht videre behandling vil de vidst gerne have at man har prøvet i 2år, men jeg tror ikke det er et absolut krav... Det kommer nok an på hvad undersøgelsen viser og om der er en konkret årsag til at man ikke er blevet gravid....

Held og lykke

Anmeld

26. maj 2009

BubbieBear

Mathilde skriver:

Så vidt jeg ved kan man blive undersøgt efter 1år... Mht videre behandling vil de vidst gerne have at man har prøvet i 2år, men jeg tror ikke det er et absolut krav... Det kommer nok an på hvad undersøgelsen viser og om der er en konkret årsag til at man ikke er blevet gravid....

Held og lykke

Lægen snakkede jo ikke engang om undersøgelse. Overhovedet.
Vi skal bare ringe omkring jul hvis der ikke er sket noget til den tid.

Anmeld

26. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
BubbieBear skriver:

det synes jeg godt nok ikke er helt fair!
Prøv at tale med en anden læge smukke... du behøver jo ikke skifte læge bare fordi du taler med en anden!

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Nu kan det jo godt tage noget tid at blive gravid...men I kan jo bare få en tid til en gynækolog og så kan du evt få en henvisning til en røngtenkontras undersøgelse af dine æggeledere og din mand kan få foretaget en prøve af sin sæd...så kan I da udelukke de to ting.
Knus Eva...som fik hjælp som 20 årtig..

Anmeld

26. maj 2009

Mathilde

BubbieBear skriver:

Hmm det svar ville jeg ikke være tilfreds med når I næsten har forsøgt i et år... Jeg tror jeg ville forlange at bliver undersøgt før.

Anmeld

26. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

det synes jeg godt nok ikke er helt fair!
Prøv at tale med en anden læge smukke... du behøver jo ikke skifte læge bare fordi du taler med en anden!

Tror bare jeg skifter lægehus

Burde nok tage den snak med manden når vi kommer hjem. Vi kunne f.eks prøve at høre hans læge ad. (Vi har ikke samme lægehus)

Anmeld

26. maj 2009

BubbieBear

Mathilde skriver:

Hmm det svar ville jeg ikke være tilfreds med når I næsten har forsøgt i et år... Jeg tror jeg ville forlange at bliver undersøgt før.

Præcis. Også derfor jeg er lidt slukøret idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.