2år!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Sweet1978

BubbieBear skriver:

Manden og jeg har lige været ved lægen. Det var dog det mest mislykkede lægebesøg

Vi fik at vide at vi først kunne få hjælp efter 2år.

Kan det virkelig passe?

Jeg har en veninde der har fået hjælp og mener da lægerne hjalp dem da de havde prøvet intensivt i et år, men skal lige høre inden jeg er helt sikker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
BubbieBear skriver:

Tror bare jeg skifter lægehus

Burde nok tage den snak med manden når vi kommer hjem. Vi kunne f.eks prøve at høre hans læge ad. (Vi har ikke samme lægehus)

synes jeg er en rigtig god idé søde!
For jeg synes ikke I skal spise Jer af med det svar!!

Anmeld

26. maj 2009

BubbieBear

Caroline86 skriver:

synes jeg er en rigtig god idé søde!
For jeg synes ikke I skal spise Jer af med det svar!!

Så er det da bare det vi gør!

Anmeld

26. maj 2009

pernille_p87

Forstår selvfølgelig godt i gerne vil have der sker noget hurtigt, men de siger jo også at der kan gå op til et år før p-pillerne er holdt op med at virke. (Naturligvis kun hos nogle) Og så har jeg også hørt at der skal gå minimum 2 år. Men har i overvejet hvad i gør hvis i får fortaget nogle undersøgelser og de viser at alt er fint?
Og når man går og tænker og håber på man gerne vil være gravid sker det jo sjældent. Så prøv og glem det, og lad tiden gå stille og roligt. Så kan i jo altid vente og snakke med jeres læge omkring jul igen.
Forstår godt lægen synes i selv skal prøve først. Men hvorfor er det i har så travlt?
Synes i skal følge evas råd hvis I ikke kan vente.

Anmeld

26. maj 2009

BubbieBear

pernille_p87 skriver:

Forstår selvfølgelig godt i gerne vil have der sker noget hurtigt, men de siger jo også at der kan gå op til et år før p-pillerne er holdt op med at virke. (Naturligvis kun hos nogle) Og så har jeg også hørt at der skal gå minimum 2 år. Men har i overvejet hvad i gør hvis i får fortaget nogle undersøgelser og de viser at alt er fint?
Og når man går og tænker og håber på man gerne vil være gravid sker det jo sjældent. Så prøv og glem det, og lad tiden gå stille og roligt. Så kan i jo altid vente og snakke med jeres læge omkring jul igen.
Forstår godt lægen synes i selv skal prøve først. Men hvorfor er det i har så travlt?
Synes i skal følge evas råd hvis I ikke kan vente.

Ja vi har været den snak igennem.

Og vi har ikke travlt. overhovedet. Det er først nu vi er begyndt at tænke mere over tingene. Har vi ikke gjort tidligere.

Anmeld

26. maj 2009

heaven

jeg tror det er meget forskelligt fra læge til læge - jeg har også hørt et år..... jeg ville også få tjekket ved en gyn og mandens sæd i første omgang.. held og lykke

Jannie - der godt ved hvor svært det er!!!

Anmeld

26. maj 2009

Fam. Madsen

BubbieBear skriver:

Jeg er 20, og min forlovede bliver 28 imorgen.

Jeg forstår det virkelig heller ikke! Overvejer seriøst at skifte læge. Er det en dum idé?

hej

ja det kan godt passe for det fik mig og min kærste også afvide.... den gang vi prøvet...

så der er ikke andet for og blive ved det lykkes for os lige da vi rundet nummer 2 år så det kan lykkes... ved ikke hvor længe i har prøvet nu???

knus

Anmeld

26. maj 2009

BubbieBear

Fam. Madsen skriver:

hej

ja det kan godt passe for det fik mig og min kærste også afvide.... den gang vi prøvet...

så der er ikke andet for og blive ved det lykkes for os lige da vi rundet nummer 2 år så det kan lykkes... ved ikke hvor længe i har prøvet nu???

knus

Smed som sagt ppillerne Juli sidste år

Anmeld

26. maj 2009

Muffinmus

vi prøvede første gang i 14 mdr...lægen mente vi kunne selv når vi nu var unge og vupti, pludselig var den der også..mistede det desværre og måtte prøve yderligere 2 år, men så blev jeg også gravid med min søn
Ved min læge anbefaler de vist først en til hjælp efter 1 1/2- 2 år..fordi det netop er normalt at prøve længe før der sker noget.
Det er altså IKKE unormalt at man skal prøve i op til 1 år eller mere...nogle bliver gravide i første hug, andre efter laaang tids prøven.
Så giv det da lige lidt tid
SKal lige siges at der sagtens kan være forskel på hvor lang tid det tager den samme kvinde at blive gravid som du kan se så mit sådan her ud:

1 gang- tog 14 mdr, mistede
2 gang- tog 2 år- fik min søn
3 gang- tog 4 mdr- mistede
4 gang-tog 4 UGER!- fik min datter.

Anmeld

26. maj 2009

BubbieBear

MariaE skriver:

vi prøvede første gang i 14 mdr...lægen mente vi kunne selv når vi nu var unge og vupti, pludselig var den der også..mistede det desværre og måtte prøve yderligere 2 år, men så blev jeg også gravid med min søn
Ved min læge anbefaler de vist først en til hjælp efter 1 1/2- 2 år..fordi det netop er normalt at prøve længe før der sker noget.
Det er altså IKKE unormalt at man skal prøve i op til 1 år eller mere...nogle bliver gravide i første hug, andre efter laaang tids prøven.
Så giv det da lige lidt tid
SKal lige siges at der sagtens kan være forskel på hvor lang tid det tager den samme kvinde at blive gravid som du kan se så mit sådan her ud:

1 gang- tog 14 mdr, mistede
2 gang- tog 2 år- fik min søn
3 gang- tog 4 mdr- mistede
4 gang-tog 4 UGER!- fik min datter.

Jeg burde også være bedre til at slappe af! Det er mit mål nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.