2år!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.004 visninger
42 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

BubbieBear

Manden og jeg har lige været ved lægen. Det var dog det mest mislykkede lægebesøg

Vi fik at vide at vi først kunne få hjælp efter 2år.

Kan det virkelig passe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
BubbieBear skriver:

Manden og jeg har lige været ved lægen. Det var dog det mest mislykkede lægebesøg

Kan det virkelig passe?

Jeg tror desværre det er sådan de fleste læger har det, når det er unge mennesker der kommer derind
stoooor knuser til dig søde...det skal nok lykkes jer!!

Anmeld

26. maj 2009

Elskermiinsøøn!

BubbieBear skriver:

Kan det virkelig passe?

forstår jeg ik, min søster på 21 og hendes kæreste på 23 , er i gang med og blive tjekket, kærersten er , men min søster skal her om 3 uger på sygehuset!!! de har kun prøvet i et år!

Anmeld

26. maj 2009

Anja

Da vi ønskede barn, spurgte jeg min læge, hvor længe man skulle forsøge at blive gravid inden man kunne få hjælp, og han sagde ½ år .....

Jeg frygtede at få problemer, da mine søstre har haft problemer og er endt med adoption, men jeg blev heldigvis hurtigt gravid

Anmeld

26. maj 2009

BubbieBear

Elias"s mor:) skriver:

forstår jeg ik, min søster på 21 og hendes kæreste på 23 , er i gang med og blive tjekket, kærersten er , men min søster skal her om 3 uger på sygehuset!!! de har kun prøvet i et år!

Jeg er 20, og min forlovede bliver 28 imorgen.

Jeg forstår det virkelig heller ikke! Overvejer seriøst at skifte læge. Er det en dum idé?

Anmeld

26. maj 2009

A.

øv da sikke noget..i sidste sagt lægen at vi skal prøve i 8 mdr og så skal vi undersøges videre hvis det sket ikke noget..og så fik jeg også en tlf nr på en anden læge for jeg var ved at sige at jeg kan nok ikke være gravid..så det er nok meget afgæng af læge

Anmeld

26. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Ja, jeg har også hørt at når man er unge, så skal man forsøge ad naturens vej i et godt stykke tid, før de gør noget.

Tror det er fordi behandlingerne mod barnløshed er så dyr, og så kan det bedre betale sig at tage de "gamle" par først.

Men ikke mindst rigtig surt, når det jo er NU man gerne vil have et barn. Kan godt forstå hvor frustrerende det må være.

Øv. Håber da det lykkes for jer snart alligevel.

Anmeld

26. maj 2009

Elskermiinsøøn!

BubbieBear skriver:

Jeg forstår det virkelig heller ikke! Overvejer seriøst at skifte læge. Er det en dum idé?

ved jeg ikk om ville være godt, men ved min søster og hendes kæreste hurdig har fået hjælp. . men nu har vi også en rigtig sød og forstålig læge, kan godt forstå du syns det er træls

Anmeld

26. maj 2009

A.

BubbieBear skriver:

Jeg forstår det virkelig heller ikke! Overvejer seriøst at skifte læge. Er det en dum idé

nej det er ikke dum ide men prøv ringe til lægen  igen ag snak med ham at du er bekymret osv og at du vil undersøges osv..hvor lang tid har i prøvet?

Anmeld

26. maj 2009

BubbieBear

agnieszka skriver:

nej det er ikke dum ide men prøv ringe til lægen  igen ag snak med ham at du er bekymret osv og at du vil undersøges osv..hvor lang tid har i prøvet?

Jeg smed ppillerne Juli sidste år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.