2år!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Miss BananaHammock

BubbieBear skriver:

Jeg burde også være bedre til at slappe af! Det er mit mål nu

Det er bare så fandens svært at slappe af Det synes jeg ihvertfald!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

BubbieBear

Nena skriver:

Det er bare så fandens svært at slappe af Det synes jeg ihvertfald!

Det synes jeg også det er

Hvis du har nogle gode tips til hvordan man gør, så kom bare med dem!

Anmeld

26. maj 2009

Marcus´s mor

Var jeg dig kunne jeg godt finde på at skifte læge, hvor lang tid her i prøvet.. ? Hvis du har været på P piller i mange år kan der gå op til 1 år inden du bliver gravid, det var hvad jeg fik afvide af min læge.. Så måske i bare skal prøve lidt endnu..

Anmeld

26. maj 2009

BubbieBear

Marcus´s mor skriver:

Var jeg dig kunne jeg godt finde på at skifte læge, hvor lang tid her i prøvet.. ? Hvis du har været på P piller i mange år kan der gå op til 1 år inden du bliver gravid, det var hvad jeg fik afvide af min læge.. Så måske i bare skal prøve lidt endnu..

Skifter bestemt også læge!

Vi har prøvet i 10mdr, og vi bliver ved med at prøve, for det skal nok lykkedes!

Anmeld

26. maj 2009

Miss BananaHammock

BubbieBear skriver:

Det synes jeg også det er

Hvis du har nogle gode tips til hvordan man gør, så kom bare med dem!

Jeg skal til og til eksamen snart, så håber da det kan hjælpe med alt den læsning jeg skal igennem.

Ellers prøver jeg at holde mig fra baby.dk, samt andre børnerelaterede steder når jeg er allermest nede i kuldkælderen. Det er bare svært ikke at titte ind på baby.dk. Kunne jo være der var en besked

Men ellers sørger jeg for at være sammen med nogle af de venner der har børn og så nyde det fuldt ud!

En go' hobby tror jeg også kan hjælpe rigtig meget! Et eller andet man kan give sig til. Evt begynde at løbe hver aften, eller strikke, eller begynde på den roman man købte sidste år med de bedste intentioner om at læse den, dog uden resultat indtil videre. Sådan en har vi nok alle stående og samle støv Hvis ik, har jeg nogle du kan låne.. he he

Sidste mulighed... en go lang sommer ferie!

Kram

Anmeld

26. maj 2009

Marcus´s mor

Lyder spændende ..  Jeg tog også over 1 år inden jeg blev gravid, det skete først de jeg stoppede med at ryge, drikke alkohold og så tænkte jeg utrolig meget på min kost, at den var sund.. det var som om det virkede..

Anmeld

26. maj 2009

BubbieBear

Nena skriver:

Jeg skal til og til eksamen snart, så håber da det kan hjælpe med alt den læsning jeg skal igennem.

Ellers prøver jeg at holde mig fra baby.dk, samt andre børnerelaterede steder når jeg er allermest nede i kuldkælderen. Det er bare svært ikke at titte ind på baby.dk. Kunne jo være der var en besked

Men ellers sørger jeg for at være sammen med nogle af de venner der har børn og så nyde det fuldt ud!

En go' hobby tror jeg også kan hjælpe rigtig meget! Et eller andet man kan give sig til. Evt begynde at løbe hver aften, eller strikke, eller begynde på den roman man købte sidste år med de bedste intentioner om at læse den, dog uden resultat indtil videre. Sådan en har vi nok alle stående og samle støv Hvis ik, har jeg nogle du kan låne.. he he

Sidste mulighed... en go lang sommer ferie!

Kram

Jeg går lige i tænkeboks. hehe

Har skrevet dine forslag bag øret

Knus fra hende der har mindst 1 støvet bog på hylden

Anmeld

26. maj 2009

Pia

Jeg smed p-pillerne i april 2002.
December 2002 var der  ikke sket noget.. var ved lægen der sagde at vi skulle have prøvet i et år på egen hånd, inden han overhovdet ville tage stilling til noget..
I sommeren 2003 var der stadig ikke sket noget. Var så ved lægen igen der sendte mig til en gyn undersøgelse.. Manden skulle aflevere sædprøver af to omgange..
Jeg fik så en scanning af mine æggeledere.. og fik taget div blodprøver..
Alt dette var fint..
Men det tog så lidt over et halvt år, inden vi var igennem alle disse prøver..
I jan 2004 blev vi henvist til dronninglund fertilitets kliknik..
Og i april 2004 kom vi til første samtale og i maj 2004 kom vi igang med behandling..
Men først i maj 2005 lykkedes det og blive gravid via behandling..
I jan 2006 fik vi vores skønne datter..
Jeg tror det er meget forskelligt fra læge til læge hvor hurtig de vil hjælpe en..
men læste på landsforeninge for ufrilligebarnløses hjemmeside, at det nu om dage ikke er ualmindeligt at man skal have prøvet i et år til halv anden, inden man kan få hjælp..
Særlig hvis kvinden er under de 30..

Ved kun alt for godt hvor svært det er og skal vente, når man nu så brændenen ønsker sig og blive gravid..
Men du må nok sige til dig selv at du har tiden for dig og så selvfølgelig krydse alt for at det nok skal lykkes..

Kh Pia..

Anmeld

26. maj 2009

Betteisen

Hejsa!

Føler med jer. Vi prøvede selv 1½ år før der skete noget og vi kunne ikke få hjælp fordi jeg var under 30 år. Min veninde derimod har fået hurtigt hjælp både med IVF og nu sendt videre til kunstig befrugtning og vi diskuterede netop, hvorfor der var forskel. Hun havde fået af vide af hendes læge, at når hun var over 30 år kunne hun få hjælp hurtigere. Jeg ved ikke hvad de beslutter ud fra, men ønsker jer ALT mulig held og lykke;-) Det skal nok komme.
MHT hvad man selv kan gøre er det med at kvitte både rygning og alkohol en god ting, da det især påvirker mandens sædkvalitet i negativ retning. Har man for mange kg på bagen ( det har/havde jeg) kan det vist også hjælpe at slanke sig (på den sunde måde)

Pøj pøj med det

hilsen Louise

Anmeld

4. juni 2009

BubbieBear

Nu sker der endelig lidt

Vi var ved min mands læge idag, og nu er der blevet sat skub i tingene. Jeg skal have taget en blodprøve & min mand skal have checket om "soldaterne" er klar til kamp.

Der er bare lige det problem at han ikke må have flere mennesker hos sig siger sygesikringen, men det kan godt være at jeg får lov fordi vi er samlevende

for jeg kan for jeg følte mig 100% tryg ved den læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.